کد خبر : 1593832 | 04 اسفند 1397 ساعت 14:09 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرجیو مربی خوبی است ولی ابزارش کامل نیست؛

گردان: 6 داور و دو اشتباه در گرفتن پنالتی !

شهاب گردان می گوید که روز گذشته برابر استقلال خوزستان داور سه امتیاز را با تصمیمات اشتباه از آنها گرفته است.

گردان: 6 داور و دو اشتباه در گرفتن پنالتی !

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان سنگربان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته در دقیقه 2 موفق به مهار پنالتی تیم استقلال خورستان شد و نمایش خوبی در طول بازی داشت.


گردان که یکی از دروازه بان های با تجربه لیگ برتر به شمار می رود، در مورد شرایط این روزهای صنعت نفت آبادان و دیدار برابر استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، می گوید: متاسفانه خیلی نیاز داشتیم به این سه امتیاز که متاسفانه روی اشتباهات محرز داوری نتوانستیم امتیازات کامل بگیریم. هر چقدر تلاش می کنیم نمی شود در این بازی اما با 6 داور واقعا نمی داند آدم چه کاری انجام دهد و چرا این اشتباهات تکرار می شود.


سنگربان فصل گذشته پدیده مشهد در مورد اینکه آیا مجموعه تیم از شرایط صنعت نفت رضایت دارند یا خیر، عنوان کرد: هیچ کس از جایگاهی که داریم رضایت ندارد؛ هنوز 19 امتیاز داریم و تلاش و تمرین زیادی داریم ولی نتیجه هنوز نداشته ولی امیدواریم به آینده که بتوانیم تیم را بکشیم بالا. به هر حال هر چقدر بشود دوست داریم تیم را بالا بکشیم تا حداقل از فصل گذشته جایگاه بهتری کسب کنیم.


دروازه بان صنعت نفت در مورد گلایه هایش از عمکرد داوری و نظرش در مورد گرفتن دو پنالتی برای آبی های خوزستانی توضیح داد: نه اولی پنالتی بود و نه دومی؛ اولی که خودم در صحنه بودم که خود بازیکن حریف هم اذعان داشت و ایشان گفته که برخوردی نداشتم و داور اشتباه کرده. البته پنالتی ای که از من گرفته شد زیاد در تصاویر تلویزیونی واضح نیست ولی پنالتی دوم واضح است که بازیکن حریف روی بازیکن ما خطا می کند. جالب اینکه داور پشت دروازه گرفت و تصمیم کاملا اشتباهی بود و متاسفانه سه امتیازی که می توانستیم بگیریم را به راحتی از ما گرفتند.


وی ادامه داد: فوتبال همیشه با اشتباهات همراه بوده ولی قبلا اشتباهات کمتر بود. جدا از اشتباهات تاثیرگذار این روزها اینقدر سوت می زنند که آدم جرات نمی کند، بازیکن حریف را لمس کند. اگر کسی را لمس کنی خودش را می اندازد و داوران سوت می زنند. بعضی از داورهای ما شجاعت ندارند که وقتی کسی خودش را می انداز، سوت نزنند. بعضی ها متاسفانه شجاعت ندارند ولی نباید ترسید.


گردان که نمایش خوبی در مقابل استقلال خوزستان داشت و توانست با تجربه اش در عملکرد خوبی داشته باشد، افزود: خب به هر حال بعد از این همه سال، تجربه باید به آدم کمک کند. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و راضی هستم ولی در نهایت این ها همه باید با امتیاز همراه باشد. می دانید که فوتبال انفرادی نیست امیدوارم این عملکرد ها با برد همراه باشد.


گلر 193 سانتی متری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد شرایط مالی باشگاه بیان کرد: پیش پرداخت اول فصل را فقط داشتیم و گفته اند که در این هفته پرداخت دوم را می دهند. البته فکر نمی کنم ما مشکلات باشگاه های دیگر را داشته باشیم و پول در باشگاه هست.


وی  در مورد عملکرد سرجیو مربی پرتغالی صنعت نفت اضافه کرد: ما مشکلات زیادی داریم و مربی ما هم همینطور. ما تنها تیم در لیگ هستیم که یک سانتر فوروارد داریم و آن هم رضا جبیره بازیکن تیم است. یک روز برزای بود، یک روز کرار و حالا هم بالوتلی که این ها فوروارد نیستند. فقط رضا جبیره را داریم که او هم به تیم امید می رود و خیلی مواقع او را نداریم. مربی بسیار خوبی است که اگر ابزار بیشتری داشته باشد، خیلی بهتر می تواند کار کند. در چند پست بازیکن کم داریم و همین برایمان مشکل ساز می شود. حالا این بازیکن سنگالی آمده و امیدوارم بتواند زود هماهنگ شود و به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها