کد خبر : 1593838 | 04 اسفند 1397 ساعت 14:30 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار تاج با فرزندان پیشکسوتان فقید رسانه

فرزندان تنی چند از پیشکسوتان فقید رسانه با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

به گزارش" ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال در آستانه نخستین سالگرد پخش برنامه قدیمی ورزش و مردم پس از فوت زنده یاد بهرام شفیع، امروز فرزند وی و هم چنین فرزند سه تن دیگر از پیشکسوتان عرصه رسانه با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کردند.

 

در این دیدار رییس فدراسیون فوتبال گفت: با گذشت چند ماه هنوز از تلخی خبر درگذشت ناگهانی استاد بهرام شفیع کاسته نشده است. بی شک خاطره شیرین گزارش های آن مرحوم هرگز از اذهان دور نخواهد شد. این درست که امروز در قاب تصویر بهرام عزیز را نمی بینیم اما این غیبت از یاد آن مرحوم در میان مردم نکاسته است. در نامه ای به مسولان محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آنها درخواست شد که با توجه به برگزاری جشنواره جام جم بخشی را تحت عنوان بهترین گزارشگر و تحت عنوان جایزه شادروان بهرام شفیع اختصاص دهند تا مردم ضمن ادای احترام دوباره به آن عزیز بهترین گزارشگر را هم برگزینند.

 

در این دیدار که فرزندان زنده یاد عبدالقدیر آب پرور، ناصر احمدپور و ایرج باباحاجی هم حضور داشتند.خاطرات زحمات این عزیزان و خدمات آنها به ورزش کشور هم مرور و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

1384575

دیدگاه‌ها