کد خبر : 1593865 | 04 اسفند 1397 ساعت 16:40 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی مشهور اسپانیایی در راه آرسنال

باشگاه آرسنال تصمیم دارد برای فصل بعد دست به تغییراتی در ساختار مدیریت ورزشی خود بزند.

مدیر ورزشی مشهور اسپانیایی در راه آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال بود که اونای امری جانشین آرسن ونگر در آرسنال شد و حال پس از گذشت چند ماه، توپچی ها شانسی برای قهرمانی لیگ برتر ندارند. شرایط مالی آنها نیز تعریف چندانی ندارد و بودجه لازم برای خرید بازیکن در این تیم، قابل مقایسه با باشگاه هایی چون سیتی، چلسی، منچستریونایتد و لیورپول نیست.

 

 

1375536

 

 

در این شرایط سران آرسنال تصمیم گرفته اند تا "مونچی"، مدیر ورزشی مشهور اسپانیایی که هم اکنون در تیم آ اس رم مشغول فعالیت است را به خدمت بگیرند. کسی که معروف به کشف استعداد های جوان و خرید آنها با قیمتی اندک است.

طبق ادعای منابع انگلیسی، مونچی پس از دو سال کار در رم، احساس خستگی می کند و فشار هواداران جالوروسی که از فروش ستاره های شان راضی نیستند نیز مزید بر علت شده تا مونچی پیشنهاد آرسنال را قبول کند. بند فسخ او 1.1 میلیون یورو است که آرسنالی ها مشکلی برای پرداختنش ندارند و در حال حاضر یک امضا تا آرسنالی شدن مونچی باقی مانده است.

در صوررت رقم خوردن این انتقال، بار دیگر شاهد همکاری مونچی و امری خواهیم بود. این دو زمانی در سویا روزهای درخشانی را سپری کرده بودند. قرار است 50 میلیون یورو بودجه خرید بازیکن در اختیار مونچی قرار داده شود. این مبلغ جدای از رقمی است که از فروش احتمالی اوزیل نصیب آرسنال خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها