کد خبر : 1593877 | 04 اسفند 1397 ساعت 16:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون فوتبال عراق از موافقت AFC خبر داد

میزبانی ذوب آهن از النصر عربستان در کربلا

با صعود نماینده ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان و هم گروهی با النصر عربستان، فدراسیون فوتبال عراق از موافقت AFC با میزبانی کربلا در مصاف دور رفت دو تیم خبر داد.

میزبانی ذوب آهن از النصر عربستان در کربلا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب آهن بعد از برتری مقابل الغرافه با کامبک دیدنی در نیمه دوم توانست به عنوان سومین نماینده ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود. ذوب آهن با رسیدن به مرحله گروهی با النصر عربستان هم گروه شد تا رویارویی این دو تیم مثل سایر نماینده های دو کشور به زمین بی طرف کشیده شود.


در شرایطی که تا امروز اصفهانی ها به صورت رسمی برنامه خود برای انتخاب کشور ثالث را اعلام نکرده بودند ساعتی پیش فدراسیون فوتبال عراق با بیان این که کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست میزبانی بازی برگشت با النصر در ورزشگاه زیبای کربلا از سوی ذوب آهن ایران موافقت کرده است، از برگزاری این بازی در کربلا خبر داد.


در بیانیه فدراسیون عراق آمده است:«AFC با درخواست ذوب آهن ایرانی برای میزبانی از النصر عربستان در شهر کربلا موافقت کرد. این بازی در ورزشگاه 30 هزار نفری و تازه تاسیس کربلا برگزار خواهد شد».


به این ترتیب ذوب آهن و النصر عربستان روز 31 اردیبهشت ماه در آخرین روز مرحله گروهی در ورزشگاه کربلا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. بازی رفت دو تیم در تاریخ 20 اسفندماه به احتمال فراوان در امارات یا عمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها