کد خبر : 1593909 | 04 اسفند 1397 ساعت 18:34 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری‌زاده: تنها یک سوت اشتباه بر اثر جو ورزشگاه

داور باید برخورد جدی‌تری با نیمکت نفت می‌کرد

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است داور به غیر از یک مورد، در سایر صحنه های این دیدار سوت های درستی به صدا درآورده است.

داور باید برخورد جدی‌تری با نیمکت نفت می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده، کارشناس برجسته داوری فوتبال ایران پس از دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به تحلیل صحنه های داوری این دیدار پرداخت.


* داور در دقیقه 20 تکل بی ملاحظه شایان مصلح را مطابق قانون با کارت زرد جریمه کرد.


* زرگر در دقیقه 48 در صحنه ای مشابه، خطای هاشمی زاده مدافع نفت را باز هم به درستی با کارت زرد حریمه کرد.


* در دقیقه 55 حکیم نصاری در برخورد با نادری در محوطه جریمه پرسپولیس به زمین خورد که در آن صحنه خطایی اتفاق نیفتاد و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.


* علیرغم اعتراض های زیاد بازیکنان و سرمربی نفتی ها صحنه عنوان شده درست بود و در نهایت اعتراض بی مورد بازیکنان نفت منجر به دریافت کارت زرد توسط کاپیتان این تیم شد.


* اعتراض و فشار ناشی از این صحنه و فشاری که هواداران ایجاد کردند روی داور بازی تاثیر گذاشت و باعث شد تا داور یک دقیقه پس از آن صحنه، برخوردی که پشت محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد را بر عکس قضاوت کند و در حالی که در آن صحنه خطا روی بازیکن پرسپولیس اتفاق افتاده بود داور یک ضربه ایستگاهی برای تیم نفت گرفت. این نشان می دهد داوران فوتبال ایران باید در این صحنه ها با اعتراضات و جوسازی هایی که انجام می شود برخوردهای جدی تری داشته باشند. این اتفاق در خصوص کادر فنی تیم ها باید بیشتر باشد تا بتوانند با آرامش و تمرکز بیشتری قضاوت کنند.

دیدگاه‌ها