کد خبر : 1593948 | 04 اسفند 1397 ساعت 19:40 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسوولان باید به مردم مسجد سلیمان توجه کنند

عالیشاه: زمین خوب به نفع هر دوتیم بود

کاپیتان پرسپولیس در جدال با نفت مسجد سلیمان به انتقاد از عملکرد مسوولان مسجد سلیمان پرداخت و اعتقاد دارد آنها باید دلسوزی بیشتری برای مردم این شهر داشته باشند.

عالیشاه: زمین خوب به نفع هر دوتیم بود

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در جدال با نفت مسجد سلیمان نتوانست به هدف خود، پیروزی دست یابد و همانند جدال رفت به تساوی رضایت داد. امید عالیشاه که در این بازی با بازوبند کاپیتانی برای سرخ‌ها به میدان رفته در پایان بازی گفت: نمی‌دانم کدام ارگان تایید می‌کند که در چنین شرایطی تیمی میزبان باشد حیف است که شهری با این همه قدمت نه هتل داشته باشد، نه زمین تمرین و نه زمین مسابقه؛ آنها در حد توانشان تلاش کردند که میزبان خوبی باشند با این حال من در زمین مسابقه احساس می‌کردم که تک شوت بازی می‌کنیم.


وی ادامه داد: اگر تیم‌داری اینگونه است هر روستای ایران می‌تواند یک تیم داشته باشد ما چهار امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان از دست دادیم. دو امتیاز امروز خیلی به دردمان می‌خورد اما  روی این زمین اصلا نمی‌شد فوتبال بازی کرد. واقعا برای مردم این شهر حیف است که با چنین شرایطی به فوتبال عشق بورزند. آنها صادقانه و عاشقانه فوتبال را دنبال می‌کنند؛ اما واقعا از کمترین امکانات برخوردار نیست. این اصلا عادلانه نیست و حق آنهاست که از امکانات در خور و قابل قبولی برخوردار باشند.


عالیشاه با اشاره به اینکه دنبال عذر و بهانه نیست،‌گفت: ما اهل بهانه‌جویی نیستیم با پنجره بسته هم فوتبال بازی کردیم اما واقعا تاسف می‌خورم که در چنین زمینی بازی کنیم به آدم برمی‌خورد که بخواهند اینگونه از ما امتیاز بگیرند. مطمئنا اگر زمین بازی شرایط مناسبی داشت هر دو تیم قادر بودند با عملکرد فنی بهتری بازی را دنبال کنند اما در این شرایط واقعا همه چیز عجیب پیش رفت.

دیدگاه‌ها