کد خبر : 1593952 | 04 اسفند 1397 ساعت 19:50 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

تشویق مرزبان بعد از خطابه سیاسی در کنفرانس

سرمربی تیم نفت که از بی مهری به تیمش بسیار ناراحت به نظر می‌رسید سخنانی در جهت حمایت از مردم مسجدسلیمان به زبان آورد تا اینگونه مورد تشویق خبرنگاران حاضر در کنفرانس قرار بگیرد.

تشویق مرزبان بعد از خطابه سیاسی در کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان اینبار با لهجه شیرینش در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با پرسپولیس لب به انتقاد از مسئولین وزارت نفت و هم‌چنین برخی از مسئولان استانی و به حمایت از مردم شهر مسجدسلیمان گشود.


طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی دستگاه‌های دولتی به صورت مستقیم حق کمک به ورزش قهرمانی را ندارند. امری که سرمربی تیم نفت آن را خیانت به مردم مسجدسلیمان و همه چیز را به ضرر آن‌ها می‌داند. مرزبان که از اتفاقات رخ داده در نیم فصل دوم و عدم جذب بازیکن توسط مسئولان باشگاه و هم‌چنین عدم پرداختی به بازیکنان تیمش بسیار ناراحت می‌رسید با لحنی قاطعانه رو به خبرنگاران گفت: عده ای هستند که پول این مردم را به شمال تهران برده و برج سازی می‌کنند. اما این را همه بدانید حتی اگر از جیبم برای این تیم هزینه کنم نمی‌‎گذارم کسانی که دوست دارند به هدفشان برسند و سقوط نفت را تماشا کنند. من به آقایانی که به اسم مردم مسجدسلیمان در حال خیانت هستند پیام می‌دهم و می‌گویم تا زمانی که هستم نفت سقوط نمی‌کند.


مرزبان که از اتفاقات رخ داده ناراحت به نظر می‌رسید معتقد بود همین آقایان دوست دارند نفت در لیگ یک باشد تا به این وسیله اهدافشان به خوبی پیش رود اما او از زندگی‌اش می‌گذرد و پای حضور تیمش در لیگ برتر خواهد ماند. این سخنان احساسی سرمربی نفت مسجدسلیمان باعث شد در پایان همه خبرنگاران محلی به تشویق او پرداخته و اینگونه از سخنان حمایتی سرمربی تیمشان تشکر کرده باشند.

 

دیدگاه‌ها