کد خبر : 1593955 | 04 اسفند 1397 ساعت 19:53 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ 1 - 0 هرتا؛ بیخ گوش صدرنشین!

بایرن مونیخ موفق شد در دیداری دشوار 0-1 هرتابرلین را مغلوب کند.

بایرن مونیخ 1 - 0 هرتا؛ بیخ گوش صدرنشین!


به گزارش "ورزش سه" شاگردان نیکو کوواچ که در هفته های اخیر روی نوار پیروزی گام برمیدارند، با تک گل خاوی مارتینز هرتا را شکست داده و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با دورتموند صدرنشین شدند.

 

بعد از دریافت یک گل آفساید در دقیقه 11، بایرن مونیخ حملات خود را روی دروازه هرتا آغاز کرد و می توانست دقایقی بعد به گل برسد اما نفوذ کیمیچ و شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1384699

 

در دقیقه 23 و روی ارسال خامس، خاوی مارتینز با ضربه سر دروازه هرتا را تهدید کرد اما این ضربه نیز راهی به دروازه نیافت. دقایقی بعد فرانک ریبری با یک حرکت انفرادی دروازه هرتا را تهدید کرد اما ضربه تماشایی او با عکس العمل یارستین همراه شد.

 

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن مونیخ علیرغم ارائه نمایشی برتر به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.

 

در ابتدای نیمه دوم بایرن تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه تماشایی رابرت لواندوفسکی با حضور به موقع مدافعان هرتابرلین دفع شد.

 

در دقیقه 57 سلکه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه مانوئل نویر داشت اما دخالت به موقع کیمیچ دروازه بایرن را نجات داد.

 

1384701

 

1384700

 

اما در دقیقه 62 بایرن به گل رسید. ارسال خامس رودریگز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خاوی مارتینز همراه شد تا او گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد کینزلی کومان تنها ده دقیقه بعد از ورود به میدان آسیب دیده و تعویض شده تا هواداران بایرن نگران رسیدن او به دیدار حساس با لیورپول شوند.

 

در دقیقه 84 رکیک بازیکن هرتا اخراج شد تا کار انها برای بازگشت دشوار شود. در دقیقه 86 بایرن تا آستانه زدن گل هم پیش رفت اما ضربه توسط دروازه بان هرتا دفع شد و در ریباند نیز ضربه توماس مولر با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت بایرن با همان یک گل به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها