کد خبر : 1593977 | 04 اسفند 1397 ساعت 21:33 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری درخشان مقابل سویا

پاسخ والورده به گلایه رئالی ها از تقویم فشرده

بارسلونا امشب در زمین سویا به یک برد ارزشمند دست یافت و فاصله با سایر رقبا را بیشتر کرد.

پاسخ والورده به گلایه رئالی ها از تقویم فشرده

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در آستانه دو مصاف حساس برابر رئال، امشب در سانچس پیسخوان به لطف هت تریک مسی توانست میزبانش را 2-4 شکست داده و از لحاظ روحی در بهترین وضعیت ممکن قرار بگیرد.

 

 

1383593

 

 

ارنستو والورده در پایان بازی و در مورد تعویض های موثرش(ورود سرجی روبرتو، دمبله و آلنیا) در نیمه دوم به خبرنگاران گفت:« بازی را در نیمه اول باخته بودیم و مشخص بود که ضعف‌هایی داریم. مالک توپ و میدان بودیم ولی این فریبنده بود چرا که سویا هر زمان صاحب توپ می شد، حملات خطرناکی را تدارک می دید.

با همین روش و روی ضدحمله به گل اول رسیدند. این حس را داشتم که در نیمه دوم باید تغییراتی را اعمال کنم. برخی مواقع تعویض ها جواب می دهند و برخی مواقع هم نه. سویا هم تغییراتی داشت. حتی امروز به شیوه ای دیگر بازی می کردند. آنها با 4 مدافع بازی کردند و ما غافلگیر شدیم.»

 

 

1384743

 

 

 مسی:« او سه بار با گلزنی ما را شاد کرد و یک بار هم با پاس گلش. لئو مثل همیشه تعیین کننده و برتر از همه بود. همه تیم ها بازیکنان تعیین کننده دارند ولی ما بهترین بازیکن دنیا را در اختیار داریم. نه فقط به خاطر گل هایش بلکه بخاطر اینکه همیشه در حساس ترین و مهم ترین مقاطع بازی ظاهر می شود و نتیجه را بر می گرداند.»

 

استراحت بیشتر نسبت به رئال:« ببینید، همیشه می توان از تقویم و فشردگی بازی ها شکایت کرد. ما هم می توانیم از این بابت گلایه کنیم. این شرایط فقط برای تیم خاصی نیست. برای مثال سویا چهارشنبه بازی کرد و امروز هم به میدان رفت. ما هم تقویم سنگینی داریم و پیش آمده است که با استراحت کمتر نسبت به رقیب به میدان برویم.»

 

لازم به ذکر است که رئال فردا شب برابر لوانته به میدان خواهد رفت و یک روز کمتر از بارسا استراحت می کند.

 

دیدگاه‌ها