کد خبر : 1594136 | 05 اسفند 1397 ساعت 15:21 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی ذوبی ها در دیدار برابر استقلال

منصوریان؛ همان همیشگی در برابر تیم های بزرگ

ذوبی ها تا ساعتی دیگر باید در دیداری حساس به مصاف آبی پوشان پایتخت بروند.

منصوریان؛ همان همیشگی در برابر تیم های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان حدودا یک سال پس از جدایی از جمع آبی پوشان، عصر امروز و در دیداری حساس باید به مصاف تیم سابق خود برود. منصوریان که در هفته های اخیر، بازی به بازی، تیم آماده تری را به میدان فرستاده در دیدار امروز به دنبال بهترین ترکیب است تا بتواند حقانیت خود را به همه استقلالی ها ثابت کند.


با توجه به بضاعت ذوبی ها در بازی های این فصل، احتمال می رود علیرضا منصوریان تیم خود را با این ترکیب به میدان بفرستد.


رشید مظاهری، محمدنژاد مهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، زبیر نیک نفس، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، ماریون، امیرارسلان مطهری و کریستین اوساگونا

 

*   دروازه بان

 

محمدرشید مظاهری :  منصوریان و ذوبی ها دو دروازه بان خوب دیگر روی نیمکت خود دارند اما مظاهری به عنوان یکی از  دروازه بان های حاضر در اردوهای تیم ملی در چهار سال و در نهایت جام جهانی رفته، باتجربه تر از سایرین نشان داده و البته در چند فصل اخیر توانسته کیفیت فنی بالای خود را بارها به نمایش بگذارد. رشید در آخرین درخشش خود در هفته قبل توانسته سد محکمی برای مهاجمان الغرافه نشان دهد و در نهایت یکی از عوامل صعود ذوبی ها نام بگیرد.

 

*   مدافعان

 

محمدنژادمهدی :  به احتمال فراوان یکی از دو بازیکن مورد نظر منصوریان برای حضور در قلب دفاعی خواهد بود. نژادمهدی در بازی اخیر خود برای ذوبی ها موفق شد یک بار دروازه الغرافه را باز کند. او در بازی های لیگ هم در صورت امکان خود را به محوطه حریف می رساند تا بتواند از توپهای ارسالی بهترین استفاده را ببرد.

 

هادی محمدی : دومین مدافع مورد نظر منصوریان و ذوبی ها نیز باید هادی محمدی باشد. مدافع جوان ذوبی ها از میانه های لیگ توانسته خود را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی سبزپوشان معرفی کند. محمدی در بازی های اخیر نیز با تشکیل زوج به همراه نژادمهدی شرایط خوبی را ذوب در موقعیت دفاعی به وجود می آورد.

 

میلاد فخرالدینی : مدافع یکی دو سال اخیر ذوبی ها پس از درخشش در زمان حضور قلعه نویی در بازی های این فصل نیز اوضاع مناسبی از خود به نمایش گذاشته است. فخرالدینی در دیدارهای خود و پس از احیای ذوبی ها توانسته کیفیتی به مانند دوران اوج از خود به نمایش بگذارد.

 

مسعود ابراهیم زاده:  ابراهیم زاده نیز از ابتدای فصل توانسته در ترکیب ذوبی ها حاضر شود و  به همین دلیل از آماده ترین بازیکنان این تیم محسوب می شود. ابراهیم زاده پس از حضور منصوریان نیز از بازیکنان اصلی وی محسوب می شد و به همین دلیل آمادگی او و الیته هماهنگی اش با سایر بازیکنان احتمالا او را به ترکیب اصلی برساند.

 

*  هافبک ها

 

حمید بوحمدان : او که در فصل گذشهه و زمانی که امیر قلعه نویی، در این تیم حضور داشت نیز بارها و  بارها مجبور به ترک پست اصلی خود و بازی در جاهای دیگر زمین بود و به همین دلیل موفق نشد در پست خود به ثبا ت برسد اما امسال اوضاع به گونه ای دیگر پیش می رود چرا که او از همان ابتدای لیگ در پست همیشگی خود به میدان می رود.

 

قاسم حدادی فر : آقای کاپیتان که یقینا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر به حساب می آید در بازی امروز نیز احتمالا به عنوان سرگروه پیشاپیش سایر بازیکنان به میدان بیاید. قاسم در بازی های اخیر توانسته فرم خوب خود را به همه هواداران نشان دهد. علاوه بر همه این ها حدادی فر همیشه در تقابل با رقبای نامدار توانسته بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.

 

زبیر نیک نفس : با حضور حدادی فر و بوحمدان در پست هافبک دفاعی، نیک نفس به عنوان هافبک جلو، روبروی این بازیکنان خواهد ایستاد. او که پیش از این و در تیم صنعت نفت نیز اوضاع خوبی داشته امسال برای اولین بار با پیراهن ذوب آهن در لیگ بازی کرد و اتفاقا توانست بازی های خوبی از خودت به نمایش بگذارد.

 

ماریون داسیلوا : هافبک – مهاجم هندوراسی ذوبی ها پس از نشان دادن کیفیت بالای خود، همچنان در این تیم حضور دارد و در دوران سرمربیگری منصوریان نیز همچنان یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی ذوبی هاست و احتمالا در بازی امروز نیز به میدان خواهد کرد.

 

*   مهاجمان

 

ارسلان مطهری: مهاجم جدید ذوبی ها در دیدار آسیایی این تیم درخشید و حالا با روحیه گلزنی در آن بازی، خود را به دیدار با آبی رسانده است. مطهری در دوران حضور منصوریان در تیم نفت تهران نیز توانسته بود خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جوان فوتبال ایران بشناساند. او حالا به دنبال دوره درخشان دیکری در کنار منصوریان است.

 

اوساگونا : مهاجم آفریقایی ذوبی ها خیلی زود خودش را به فوتبال دوستان ایرانی شناساند. او که از دوره حضور منصوریان در ترکیب اصلی ذوب آهن قرار گرفت بعد از بازی موثر و موفق  خود در دیدار آسیایی این تیم امروز قطعا یکی از 11 بازیکن این تیم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها