کد خبر : 1594156 | 05 اسفند 1397 ساعت 19:30 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه بزرگ سولسشر به گواردیولا

یونایتد 0-0 لیورپول: تساوی در دربی مصدومیت ها

دیدار حساس تیم های منچستریونایتد و لیورپول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

یونایتد 0-0 لیورپول: تساوی در دربی مصدومیت ها

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار این هفته فوتبال انگلیس، منچستریونایتد میزبان لیورپول بود که در نهایت تلاش دو تیم، به تقسیم امتیازات منجر شد.

منچستریونایتد و لیورپول حساس ترین بازی هفته 27 لیگ جزیره را در اولدترافورد پیش رو داشتند. شرایط دو تیم در جدول متفاوت بود. لیورپول با یک بازی کمتر و به دلیل تفاضل پایین تر نسبت به سیتی در رده دوم قرار داشت و یونایتد با 14 امتیاز کمتر، تیم چهارم جدول بود.

شیاطین سرخ که با سولسشر روند رو به رشدی را طی می کردند و در لیگ برتر با مربی جدید خود به جز بازی با برنلی، دیگر بازی ها را پیروز شده بودند، حریفی دشوار برای شاگردان یورگن کلوپ بودند. دیداری که تحت هیچ شرایطی ارتباطی با جدول ندارد و به نوعی ال کلاسیکوی فوتبال انگلیس محسوب می شود.

لیورپول کار را هجومی آغاز کرد و خیلی زود، درون محوطه جریمه یونایتد صاحب یک ضربه آزاد غیرمستقیم شد اما شوت محکم میلنر به مدافعان برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

بازی با برتری لیورپول دنبال می شد اما قرمزها قادر به خلق موقعیت 100 درصد گل نبودند. دقیقه 14 بازی نفود جوئل ماتیپ تا بیرون محوطه جریمه نزدیک بود خطرساز شود اما هررا با خطا ستاره کامرونی را متوقف کرد. صلاح پشت توپ قرار گرفت تا ضربه کاشته را بزند اما ضربه او با اختلاف راهی اوت شد.

دو دقیقه بعد نفوذ رابرتسون و سانتر زمینی او را مدافع منچستر به موقع دور کرد و اجازه نداد توپ به صلاح برسد. دقیقه 20 مصدومیت هررا باعث شد تا او جای خود را به پریرا بدهد. بدشانسی منچستری ها دقیقه 25 با مصدومیت ماتا تکمیل شد و او هم از بازی بیرون رفت و لینگارد جایگزینش شد.

لیورپولی ها هم در این بازی پربرخورد مصدوم دادند و فیرمینو جای خود را به استوریج داد.

دقیقه 36 بازی، یونایتد که رفته رفته توانسته بود خودش را پیدا کند، روی شوت پوگبا می رفت به گل برسد اما فن دایک با سر توپ را راهی کرنر کرد.

سه دقیقه بعد لوکاکو با یک پاس عمقی لینگارد را با آلیسون تک به تک کرد اما گلر برزیلی لیورپول با کف دست توپ را از مقابل پای لینگارد جمع کرد و بهترین بخت بازی برای شیاطین سرخ از دست رفت. روی همین صحنه، لینگارد هم مصدوم شد و الکسیس سانچس به جای او وارد زمین شد.

دقیقه 42 روی یک ضربه کرنر، ماتیپ با ضربه سر قصد گلزنی داشت اما ضربه او به بالای دروازه رفت. پیش از اتمام نیمه نیز لوکاکو با ضربه سر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او شدت لازم را نداشت و آلیسون به راحتی آن را مهار کرد. در 4 دقیقه وقت اضافی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

یونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود بر بازی مسلط شد. دقیقه 49 ضربه سر پوگبا اولین موقعیت جدی را برای یونایتد به همراه داشت هرچند که کمک داور روی این صحنه پرچم زد.

منچستر تیم برتر میدان بود و دقیقه 56 روی سانتر لوکاکو ودفع ناقص فن دایک، راشفورد می توانست دروازه لیورپول را باز کند اما توپ به تور کنار دروازه برخورد کرد.

لیورپول دقیقه 66 بازی بود که روی شوت محکم واینالدوم خودی نشان داد اما توپ با اختلاف اندک راهی اوت شد. چند دقیقه بعد روی یک ضربه ایستگاهی واینالدوم از روی شش قدم ضربه سری به توپ زد که با برخورد به مک تومینای راهی کرنر شد.

یک دقیقه بعد، ژردان شقیری به جای هندرسون راهی زمین شد تا لیورپول هجومی تر شود. 

دقیقه 76 منچستریونایتد روی گل به خودی ماتیپ به گل رسید اما کمک داور به درستی اعلام آفساید کرد. اسمالینگ در لحظه ارسال توپ به درون محوطه جریمه، در آفساید قرار داشت.

 

لیورپول در ده دقیقه انتهایی بازی تیم مسلط میدان بود ولی منچستر روی ضدحملات فوق العاده خطرناک نشان می داد. میزبان حتی دقیقه 90 می توانست تیم برتر زمین هم باشد اما اسمالینگ روی سانتر تند و تیز لوکاکو به درون محوطه جریمه، به توپ نرسید و لیورپول با خوش شانسی دروازه خود را بسته نگاه داشت.

در دو دقیقه وقت اضافه هم لیورپولی ها اقدام به پاسکاری بین یکدیگر کردند تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام برسد. لیورپول با این تساوی به صدر جدول برگشت ولی حالا حاشیه امنیت این تیم در صدر تنها یک امتیاز است.

 

دقیقه 90+2: پایان بازی با تساوی 0-0

 

1385019

 

دقیقه 90: وااااای... چه موقعیتی را اسمالینگ از دست می دهد....ارسال خطرناک لوکاکو به دهانه دروازه لیورپول، از مقابل پای مدافع پیش تاخته یونایتد عبور کرد و او نتوانست ضربه نهایی را وارد دروازه حریف کند

 

 

1385018

 

دقیقه 75: روی یک ضربه آزاد و در نهایت پاس در عرض اسمالینگ، ماتیپ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت

 

دقیقه 56: روی یک ارسال به محوطه جریمه لیورپول، راشفورد می توانست صاحب توپ شود اما کنترل توپ او جالب نیست و توپ به آلیسون رسید

 

 

دقیقه 51: یک ارسال بلند به محوطه جریمه لیورپول، یک موقعیت خوب نصیب پوگبا کرد اما ضربه سر او را آلیسون با جاگیری مناسب، در اختیار گرفت

 

دقیقه 45+4: پایان نیمه اول با تساوی بدون گل

 

1384969

 

 

دقیقه 45: ارسال خطرناک الکسیس سانچس به دهانه دروازه با ضربه سر لوکاکو همراه شد اما آلیسون با جاگیری مناسب، توپ را مهار کرد.

 

دقیقه 41: باورنکردنی......لینگارد هم مصدوم شد و باید از بازی بیرون برود....الکسیس سانچس به جای او به زمین رفت

 

 

1384968

 

دقیقه 40: پاس در عمق عالی از پوگبا، لینگارد را با آلیسون تک به تک کرد اما دروازه بان لیورپول با حضور به موقع، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد

 

دقیقه 37: شوت خطرناک پل پوگبا از پشت محوطه جریمه را ویرژیل فن دایک با حضور به موقع به بیرون زد

 

دقیقه 31: سومین تعویض بازی در نیمه اول... روبرتو فیرمینو از بازی بیرون می رود و دنیل استوریج به میدان رفت

 

دقیقه 25: بدشانسی منچستریونایتد در این دیدار ادامه دارد... ماتا هم مصدوم شد و جای خود را به جسه لینگارد داد

 

1384956

 

دقیقه 20: اولین تعویض بازی برای منچستریونایتد...هررا که مصدوم شده، جای خود را به آندریاس پرریرا می دهد

 

دقیقه 15: یک ضربه آزاد دیگر برای لیورپول اما این بار هم ضربه محمد صلاح از بالای دروازه منچستریونایتد به بیرون می رود

 

 

1384955

 

دقیقه 8: پاس خوب هررا، پشت محوطه جریمه لیورپول به راشفورد می رسد اما ضربه مهاجم منچستریونایتد بعد از برخورد به مدافع حریف، در اختیار آلیسون قرار می گیرد

 

دقیقه 1: اشتباه دخیا در همین ابتدای بازی و گرفتن پاس بازیکن خودی با دست، باعث شد تا یک ضربه دو ضرب در محوطه جریمه منچستریونایتد ایجاد شد اما لیورپولی ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

 

 

1384937

 

 

منچستریونایتد: دخیا، یانگ، لیندلوف، اسمالینگ، شاو، مک تامینای، هررا، پوگبا، ماتا، راشفورد، لوکاکو

 

 

 

1384938

 

 

لیورپول: آلیسون، ماتیپ، فن دایک، رابرتسون، میلنر، واینالدوم، هندرسون، فابینیو، مانه، صلاح، فیرمینو

دیدگاه‌ها