کد خبر : 1594181 | 05 اسفند 1397 ساعت 18:13 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال جدی است و نمی توان در آن فقط خندید

معمای زلاتکو روی نیمکت پرسپولیس حل شد!

کمک مربی پرسپولیسی ها را اصولا یک مربی جدی می دانیم. زلاتکو در مصاحبه ای کوتاه و اختصاصی به خبرنگار "ورزش سه" درباره جدیت بیش از حدش به صحبت پرداخت.

معمای زلاتکو روی نیمکت پرسپولیس حل شد!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو ایوانکوویچ، کمک مربی پرسپولیسی ها را کمتر در حال صحبت با خبرنگاری دیدیم. زلاتکو که اصولا به بی احساس بودن معروف است درباره نخندیدن خود در  زمان های مختلف بازی (حتی در زمان گلزنی تیم) به خبرنگار "ورزش سه" گفت:من فکر میکنم این کار بسیار جدی است و نمی شود فقط در آن خندید. من کلا خنده رو هستم اما به دلیل جدیت کار اصولا نمی خندم. 


او در این باره ادامه داد: قبل از هر چیز من روی هر بازی تمرکز می کنم و به همین دلیل خودم را سرگرم کار دیگری نمی کنم. به همین دلیل در طی بازی احساساتم را بروز نمی دهم. البته هر گلی که می زنیم من هم خوشحال می شوم. روی نیمکت درباره آن حرف می زنیم. تاکنون اینطور بودم که اصولا بازی ها را جدی می بینم اما اگر لازم است از این به بعد خواهم خندید(با خنده).


زلاتکو درباره شرایط تیم پرسپولیس و اینکه می گویند این تیم ضعیف شده است گفت: تیم ما نه تنها ضعیف نشده که حتی قوی تر هم شده است. طبیعی است وقتی در سه جبهه بازی می کنیم همه بازیکنان باید به میدان بروند. من، شخصا از تیم کاملا راضی هستیم اما این طبیعی است که می توانیم بهتر شویم. البته در ابتدای آغاز نیم فصل نمی توان انتظار داشت تیم در بهترین حالت خود باشد چرا که تیمی که این تعداد بازیکن داشته باشد باید حداقل سه ماه کنار هم تمرین کند. به هر ترتیب بازی های مهم ما از این جا به بعد شروع می شوند اما با رضایت از شرایط تیم، باید خودمان را آماده آن بازی ها کنیم.

دیدگاه‌ها