کد خبر : 1594202 | 05 اسفند 1397 ساعت 19:10 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیکنز: مصدومیت طیبی نگرانم کرد؛

اروین بازیکنی نیست که به این زودی ها اضافه شود

ژرژ لیکنز می‌گوید لی اروین از لحاظ بدنی آماده نیست و فعلا به تیم اضافه نخواهد شد.

اروین بازیکنی نیست که به این زودی ها اضافه شود

به گزارش ورزش سه، ژرژ لیکنز پس از نشست خبری در میان خبرنگاران حاضر در میکسدزون نیز حاضر شد و برای دقایقی با آن ها گفتگو کرد.

 

* درباره بازی با سایپا صحبت کنید.

 

ما سایپا را آنالیز کردیم و می‌دانستیم که روی ضربات ایستگاهی و کرنرها تیم خطرناکی است. احساس میکنم این بازی است که فشار روی بازیکنان بود و نمی‌توانستند راحت بازی کنند و یک مقدار استرس داشتند و این دلیلی بود که نمی‌توانستیم به بازی سرعت بدهیم و پاس آخر را ارسال کنیم. 

 

* اشکان دژاگه را از دست دادید و طیبی هم مصدوم شد.

 

در مورد مصدومیت آقای طیبی باید بگویم که نگرانم کرده و باید ببینیم شرایطش به چه شکل خواهد بود، چون بازی بعدی بازی حساسی داریم. کارت زردی هم که آقای اشکان دژاگه گرفت به نظرم خنده دار بود و نباید کارت زرد می‌گرفت و ما او را برای بازی بعدی از دست دادیم. سایپا ممکن بود ضربه ای در دقیقه ۸۸ بازی با الریان به تیر زد تبدیل به گل می‌شد و برنده بازی می‌شد. 

 

* راجع به شرایط اروین توضیح می‌دهید؟

 

به خاطر چند ماهی که نبوده با ما از وقتی برگشته تمرکز ما روی آمادگی جسمانی است که او را از لحاظ بدنی آماده کنیم، زمانی که آمد ما تست های بدنی و پزشکی روی او انجام می‌دادیم و قطعا باید روی او برنامه ریزی انجام بدهیم و قطعا بازیکنی نیست که به زودی به تیم ما اضافه شود.

 

* آیا استوکس از تعویضش ناراحت شد؟

 

نه مشکلی نیست. ایشان بازی نساجی هم تعویض شدند و آمدند روی نیمکت و چون هوا سرد بود رفتند در رختکن و ما هم اجازه دادیم، من دوست ندارم بازیکنم سرما بخورد.

 

* یعنی قهر نبود؟

 

اصلا به نظر من چنین مشکلی که می‌گویید نیست. یکی از تعویض های ما آقای طیبی بود، یکی دیگر هم آقای ساسان انصاری بود که به بازی سرعت داد.

دیدگاه‌ها