کد خبر : 1594209 | 05 اسفند 1397 ساعت 19:26 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 2 - 0 ساوتهمتون؛ همچنان امید به سهمیه

آرسنال موفق شد با دو گل ساوتهمپتون را مغلوب کند.

آرسنال 2 - 0 ساوتهمتون؛ همچنان امید به سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در تلاش برای افزایش شانس های خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، انتقام شکست دور رفت را از ساوتهمپتون گرفته و موفق شد 0-2 این تیم را مغلوب کند.

 

بازی با برتری توپچی ها آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 7 به گل رسید. میخیتاریان در سمت راست محوطه صاحب فرصت شد و شوت او بعد از برخورد به لاکازت و کمی با چاشنی شانس وارد دروازه ساوتهمپتون شد.

 

1384987

 

حملات آرسنال ادامه یافت و این تیم در دقیقه 15 به گل دوم هم دست یافت. دفع توپ اشتباه دروازه بان ساوتهمپتون باعث ایجاد موقعیت برای توپچی ها شد تا با ارسال عرضی ایوبی و ضربه زمینی میخیتاریان، برتری توپچی ها دو برابر شود.

 

1384989

 

در  دقیقه 26 لاکازت می توانست با یک ضربه محکم گل سوم را نیز به ثمر برساند اما شوت او با حضور به موقع مدافعان ساوتهمپتون دفع شد.

 

در دقیقه 41 کولاسیناچ فرصت خوبی برای لاکازت ایجاد کرد اما خروج گان مانع باز شدن دروازه ساوتهمپتون شد تا نیمه نخست با برتری 0-2 توپچی به پایان برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و علیرغم تلاش ساوتهمپتون آنها قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه آرسنال نبودند. در دقیقه 59 میخیتاریان فرصت خوبی برای خلق موقعیت داشت اما حضور بدنارک مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 71 ضربه سر آستین می توانست تبدیل به گل اول ساوتهمپتون شود اما برند لنو با جایگیری خوب خود این ضربه را مهار کرد.

 

جریان بازی در نیمه دوم بسیار آرام بود و نه ساوتهمپتون می توانست اختلاف را به حداقل برساند و نه آرسنال میلی به حمله دوباره روی دروازه حریف داشت.

 

در لحظات پایانی بازی ضربه والی و تماشایی تارگت در آستانه ورود به دروازه آرسنال بود اما برند لنو مهاری تماشایی در این صحنه داشت تا آرسنال با تکیه با همان دو گل نیمه اول به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها