کد خبر : 1594225 | 05 اسفند 1397 ساعت 19:49 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: به خاطر دایی و شرافتمان بازی کردیم

دو تیم سایپا و تراکتورسازی در ورزشگاه شهر قدس به نتیجه ای بهتر از صفر بر صفر دست پیدا نکردند تا هر دو تیم به یک امتیاز قناعت کنند.

عباسیان: به خاطر دایی  و شرافتمان بازی کردیم 

 بعد ازاتمام بازی دیدار دو تیم سایپا وتراکتور سازی  که به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کردند معین عباسیان  درباره این بازی گفت:« خدا را شکر توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم چرا که  ما بعد از بازی با تیم الریان  یک جلسه  هم تمرین نکردیم و آمدیم  در  یک بازی سخت به مصاف تیم قوی تراکتور رفتیم.»


 وی در ارتباط با مشکلات این روز های سایپا اظهار داشت:«  وضعیت به هیچ عنوان خوب نیست و نمی دانم چی بگویم .هیچ کسی نیست که ما را حمایت کند و امروز بچه ها  از جون و دل برای علی آقا و شرافت خودشان مایه گذاشتند. هر چه داشتند گذاشتند و امیدوارم هرچه زودتر یک نفر بیاید و پاسخگوی بچه ها باشد و متاسفانه  نیم فصل دوم همه تیم ها خودشان را می کشند تا یک امتیاز بگیرند و متاسفانه انگار نه انگار. 


عباسیان  در باره آخرین خبر گفت:«  آخرین خبر گفتند که امشب قرار است که یک جلسه ای برگزار شود و نتیجه جلسه را فردا اعلام می کنند و فردا بچه ها تصمیم می گیرند که آیا تمرین بکنند و یا نکنند .»


او همچنین در خصوص  اینکه چرا در هر تیمی که می رود آن تیم دچار مشکل مالی می شود گفت: مثل این که مشکل من بودم( با خنده ) ولی واقعا برای پدیده بسیار خوشحالم و  دست آقای  حمیداوی درد نکند که آمدند و از تیم شهرم حمایت کردند و انشاءلله  در ادامه موفق باشند. 


معین عباسیان درباره  گرفتن طلبش از پدیده گفت:« حتی یک زنگ هم  به من نزدند  که بنشینیم و مشکلمان را حل کنیم . به نظر من مشکل فوتبال ما همین است  هر بازیکنی که از تیمش جدا میشود و طلب دارد  هیچ خبری نمی شود تا بروی و شکایت کنی .»

دیدگاه‌ها