کد خبر : 1594238 | 05 اسفند 1397 ساعت 20:30 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام بزرگ سولسشر به لیورپول؛ از عمد می زدند!

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد، معتقد است لیورپول حتی یک موقعیت گل هم نداشته است.

اتهام بزرگ سولسشر به لیورپول؛ از عمد می زدند!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در روزی که نمایش خوبی برابر لیورپول ارائه دادند در نهایت نتوانستند دروازه رقیب را باز کنند و با تساوی بدون گل در خانه خود متوقف شدند.

 

سولشر گفت: من فکر می کنم که عملکرد خوبی داشتیم، دفاع ما واقعا  فوق العاده بازی کرد و من از عملکرد تیمم بسیار رضایت دارم. همه چیز که در نیمه اول به بدترین شکلی که می توانست پیش برود رخ داد. ما چهار مصدوم داشتیم و ما مجبور شدیم مارکوس راشفورد را علیرغم مصدومیت در زمین نگه داریم. در آن لحظات به نظر می رسید که قرار است بعد از ظهر سختی در انتظار ما باشد.

 

1385048

 

حتی اگر لیورپول مالکیت توپ را نیز داشت در خاطر ندارم آنها موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کرده باشند و داوید دخیا حتی یک عکس العمل هم نشان داده باشد.

 

وقتی لیورپول به گل نیاز دارد و محمد صلاح را تعویض می کند یعنی لوک شاو عملکرد بسیار خوبی ارائه داده است و من از نمایش اسکات مک تومینای نیز رضایت دارم. لیندلوف و اسمالینگ نیز بسیار خوب بازی کردند و من از عملکرد خط دغفاعی تیمم راضی هستم اما باید بگویم رفتار هواداران نیز فوق العاده بود و آنها 90 دقیقه حامی ما بودند.

 

ما باید ناراضی و ناامید باشیم زیرا در نهایت نتوانستیم لیورپول را مغلوب کنیم اما در این دیدار شانس چندانی به حریف ندادیم و این موضوع باعث خوشحالی من است.

 

به نظر می رسد لیورپول برنامه زدن و مصدوم کردن راشفورد را داشت زیرا آنها از دقیقه اول روی وی خطا می کردند اما به نظر من رفتار و نگرش راشفورد فوق العاده بود زیرا من از عصبانیت او به خاطر تعدد خطاهای لیورپول آگاه بودم.

دیدگاه‌ها