کد خبر : 1594249 | 05 اسفند 1397 ساعت 21:06 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید به حریف قدرتمند احترام گذاشت

آذری: ما توانمندی مدیریتی داریم و سایپا نه!

مدیرعامل ذوب آهن در پایان دیدار برابر استقلال که با شکست پرگل تیمش همراه بود برابر خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

آذری: ما توانمندی مدیریتی داریم و سایپا نه!

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در ابتدای صحبت هایش از سرمربی سابق تیمش تشکر کرد و گفت: امیر قلعه نویی یک سال برای ما زحمت کشید. وظیفه ام بود که امروز از ایشان تشکر کنم. تیم ما را نائب قهرمان کرد و در لیگ قهرمانان هم تیم را به پلی آف رساند.

 

وی درباره اینکه آیا در بازی امروز تصور چنین نتیجه ای را داشت گفت: من هیچ وقت تصور شکست را ندارم و همیشه با امید وارد زمین می شود. استقلال تیم شایسته بازی امروز بود مبارک شان باشد.


ما یک جلسه ای داشتیم و در مسائل لجستگی اگر بتوانیم تیم را حمایت کنیم و مطمئنا بالا خواهیم آمد. استقلال امشب بهتر بود و باید یاد بگیریم وقتی از تیمی شکست می‌خوریم به حریف احترام بگذاریم مخصوصا حریفان بزرگ. 


وی درباره اینکه سایپایی ها معتقدند حمایت بیشتری از ذوب نسبت به این تیم علیرغم اینکه هر دو صنعتی هستند گفت: این را باید از مدیران سایپا بپرسید که خوب ماشین می فروشند و من نظری ندارم. من فقط از بچه های کارخانه ذوب تشکر می کنم. ذوب هم مشکلات خودش را دارد. فکر می کنم نوع مدیریت اما متفاوت است. روزی که من آمدم 8-7 میلیارد بدهکار بود اما زجر زیادی کشیدیم که به اینجا رسیدیم. من فقط باید بگویم ما یک سری چیزها داریم که سایپا ندارد و آن هم این است که توانمندی مدیریتی ورزش داریم که آنها ندارند!

دیدگاه‌ها