کد خبر : 1594252 | 05 اسفند 1397 ساعت 21:18 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

کادرفنی و هواداران راضی باشند برای من کافیست

صیادمنش: بازی های رودررو را ببریم قهرمانیم

مهاجم استقلالی ها معتقد است همه بازی های ما فینال است و ما هم می جنگیم برای قهرمانی، ما اگر بازی های رودررو را ببریم می توانیم به قهرمانی هم برسیم.

صیادمنش: بازی های رودررو را ببریم قهرمانیم

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، الهیار صیادمنش پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن در مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد. او درباره این دیدار گفت: از همه هواداران ممنونیم. آنها آمدند و ما را تشویق کردند. ما هم بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. 


او درباره درباره رضایت از بازی خود گفت: خداراشکر که من هم توانستم بازی خوبی کنم. اگر کادرفنی تیم و هواداران از من راضی باشند برای من کافیست. 


مهاجم استقلالی ها درباره احتمال قهرمانی این تیم در پایان بازی های لیگ گفت: همه بازی های ما فینال است و ما هم می جنگیم برای قهرمانی، ما اگر بازی های رودررو را ببریم می توانیم به قهرمانی هم برسیم. 


صیادمنش درباره سختی کار او جهت رسیدن به ترکیب اصلی در مقابل بازیکنان بزرگی که در این تیم هستند گفت: سختی که دارد. این ها همه بازیکنان بزرگ هستند اما من هم تمام تلاشم را می کنم تابتوانم موفق شوم. اگر کادرفنی به من نیاز داشت که با افتخار درون ترکیب تیم محبوبم قرار می گیرم. 


او درپایان دریاره تیم امید نیز اضافه کرد: خداراشکر آن تیم هم شرایط خوبی دارد امیدوارم با موفقیت این بار بتواند خود را پس از سال ها به المپیک برساند.

دیدگاه‌ها