کد خبر : 1594254 | 05 اسفند 1397 ساعت 21:00 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

امری: می توانستیم یک گل دیگر بزنیم

اونای امری، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ساوتهمپتون، عملکرد شاگردانش در این دیدار را تحسین کرد.

امری: می توانستیم یک گل دیگر بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، گل های الکساندر لاکازت و هنریک میخیتاریان در نیمه اول برای پیروزی توپچی ها مقابل تیم ته جدولی ساوتهمپتون کافی بود. این سه امتیاز کمک کرد تا شاگردان امری بالاتر از منچستریونایتد که امروز مقابل لیورپول متوقف شد، در رتبه چهارم جدول قرار بگیرند.

او به خبرنگاران گفت:" ما شایسته پیروزی بودیم. ما موقعیت داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. شاید در نیمه دوم، نسبت به نیمه اول، نمایش ضعیف تری داشتیم اما فکر می کنم شایسته زدن یک گل دیگر بودیم.

مهمترین مسئله، کسب سه امتیاز در خانه مقابل هواداران مان بود. فکر می کنیم این گام رو به جلو خوبی بود و باید بازی به بازی پیش برویم. ما حالا خوشحالیم. ما در حال حاضر در این موقعیت هستیم و باید به همین مسیر ادامه بدهیم."

 

1385057

 

امری همچنین تایید کرد که مصدومیت چند بازیکن تیمش، شرایط دشواری برای آرسنال ایجاد کرده:" ما در شرایط دشواری مقابل آنها قرار گرفتیم، یا گرانیت ژاکا در مرکز خط دفاعی و همین طور مصدومیت هکتور بیرین. ما دیروز صحبت کردیم و گفتیم که برای ساوتهمپتون احترام قائل هستیم و به این فکر کردیم که برای امروز دنبال چه چیزی هستیم.

ما برای هواداران مان سه امتیاز را می خواستیم. آنها بازیکنانی مانند ناتان ردموند دارند که خیلی سرعتی هستند. در اولین حرکت، آنها یک موقعیت ایجاد کردند و ما به دروازه بان مان نیاز پیدا کردیم. فکر می کنم برند لنو امروز خیلی خوب بازی کرد و کمک زیادی به ما کرد."

دیدگاه‌ها