کد خبر : 1594259 | 05 اسفند 1397 ساعت 21:30 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش خواهیم کرد در لیگ و آسیا مدعی باشیم

چشمی: یک لحظه از کوره در رفتم و ببخشید

هافبک استقلال در پایان دیدار تیمش در هفته نوزدهم که با برد پرگل تیمش مقابل ذوب آهن همراه بود برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها در خصوص این بازی پاسخ داد.

چشمی: یک لحظه از کوره در رفتم و ببخشید

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در ابتدای صحبت‌هایش با سوالی در این خصوص مواجه شد که گلایه‌هایش در هفته گذشته در خصوص مشکلات تیم اکنون با چه شرایطی همراه شده و آیا تا این لحظه این مسائل برطرف شده یا خیر گفت: اگر انتقاد یا چیزی است، حال چه بین بازیکنان و مدیران و چه برعکس فقط برای موفقیت تیم است. بعد از آن اتفاق مدیران تیم تلاش کردند و شرایط خیلی بهتر شده است. اکنون باید یک تشکر هم مدیران تیم داشته باشم. از همه مهمتر اینکه زمین تمرین ما مهیا شده است. اگر اختلاف نظری وجود دارد برای این است که استقلال موفق باشد.


وی درباره محرومیتش برای بازی هفته آینده گفت: من اشتباه کردم و در رختکن هم از بچه ها عذرخواهی کردم و یک لحظه از کوره در رفتم و قول می دهم دیگر تکرار نشود. آقای فغانی هم قضاوت خوبی برای این بازی داشتند. ایشان جزو داورانی است که نمی شود از او انتقاد کرد. ما هم اینقدر مهره داریم که اگر بازیکنی نباشد مشکلی پیش نیاید.

ما تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد. در نیم فصل اول یک مقدار فاصله افتاده بود و تلاش خواهیم کرد جبران کنیم. در لیگ قهرمانان آسیا نیز تلاش خواهیم کرد و استقلال همیشه مدعی بوده و این تلاش را خواهیم داشت تا هم در لیگ و هم آسیا مدعی باشیم.

دیدگاه‌ها