کد خبر : 1594260 | 05 اسفند 1397 ساعت 21:31 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

نهایتا یکی دو فصل دیگر بازی می کنم

حدادی فر: ذوب آهن تمدید نکند خداحافظی می کنم

هافبک باسابقه ذوبی ها درباره ادامه دوران بازی خود گفت اگر با من تمدید کنند که یکی دو سال دیگر هم ادامه می دهم اما اگر تمدید نکنند همین امسال خداحافظی می کنم. بهرحال بستگی به شرایط دارد.

حدادی فر: ذوب آهن تمدید نکند خداحافظی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، قاسم حدادی فر پس از پایان دیدار تیمش برابر استقلال درباره بازی گفت: واقعا بازی سختی بود. استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد. تمام ناراحتی ما از بازی خودمان است و با توجه به اینکه مربیان هم گفته بودند استقلال چگونه بازی خواهدکرد اما در نهایت آبی پوشان بهتر بازی کردند و در روزی که ما اصلا خوب نبودیم توانستند به برتری برسند. بابت فوتبال خوب و منطقی آنها این پیروزی را به همه استقلالی ها تبریک می گویم. 


کاپیتان ذوبی ها درباره داوری دیدار امروز گفت: داوری بازی خیلی خوب بود. آقای فغانی در سطح آسیا و دنیا داور موفق و شناخته شده ای هستند. 


حدادی فر درباره خداحافظی خود از دوران فوتبال گفت: تا جایی که من بتوانم بازی می کنم. بستگی به ادامه قراردادم با ذوب آهن هم دارد. اگر با من تمدید کنند که یکی دو سال دیگر هم ادامه می دهم اما اگر تمدید نکنند همین امسال خداحافظی می کنم. بهرحال بستگی به شرایط دارد.

دیدگاه‌ها