کد خبر : 1594261 | 05 اسفند 1397 ساعت 21:34 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان: نگران نیمکت نشینی نیستم و به امید قهرمانی

هافبک تکنیکی استقلال بعد از بازگشت از دوران سخت مصدومیت به دنبال این است تا با دستیابی به شرایط بدنی ایده آل به تیمش برای هدفی که مدعی آن هستند کمک کند.

شجاعیان: نگران نیمکت نشینی نیستم و به امید قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در خصوص دیدار برابر ذوب آهن و برتری پرگل مقابل شاگردان علیرضا منصوریان گفت: خدا را شکر بچه ها خیلی خوب کار کردند و توانستیم بازی را ببریم و این سه امتیاز را تقدیم هوادارانی می کنیم که در این سرما حامی ما بودند.


وی درباره شرایطش بعد از بازگشت از مصدومیت و اینکه آیا در بازگشت از این مصدومیت سخت ترس در او وجود ندارد گفت: من روز به روز به روند قبلی ام باز می گردم و تلاش کادرفنی و بدنساز این است که به روند بدنی سابق برگردم. هر زمان که صلاح بدانند فیکس بازی کنم و یا روی نیمکت ذخیره تلاش خواهیم کرد.


شجاعیان با اشاره به ترافیک بازیکن و شرایط سخت حضور در ترکیب گفت: رقابت اکنون سخت شده و انگیزه بین بچه ها زیاد شده. بازی ما روز به روز پیشرفت می کند و به خاطر این رقابت است.


وی درباره اینکه نگران نیست روی نیمکت و به عنوان بازیکن ذخیره حضور یابد گفت: نه، نگران نیمکت نشینی نیستم و مهم نتیجه گرفتن استقلال و خوشحالی هواداران است.


شجاعیان در پایان تیمش را مدعی دانست و عنوان کرد امید به رقابت در ادامه فصل خواهند بود: مطمئنا و مطمئنا ما هنوز امید داریم و امیدوارم که قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم و اکنون رقابت خیلی تنگاتنگ است و ما به دنبال موفقیت در ادامه خواهیم بود.

دیدگاه‌ها