کد خبر : 1594262 | 05 اسفند 1397 ساعت 21:40 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی : من بعد موقعیت هایم را گل خواهم کرد

کریمی با ابراز خوشحالی از بازگشتش به میادین اظهارامیدواری کرد تا بتواند در ادامه بازی ها از موقعیت هایش به درستی استفاده کند .

کریمی :  من بعد موقعیت هایم را گل خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"،  دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن از هفته نوزدهم در تهران با برتری مطلق آبی پوشان با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید تا سه امتیاز شیرین به حساب آبی ها واریز شود .


  از نکات جالب توجه بازی بازگشت محسن کریمی مهاجم شمالی استقلال بعد از تقریبا یک سال دوری از میادین به خاطر مصدومیت بود .


کریمی بعد از به اتمام رسیدن این دیدار که با برتری سه بر صفر استقلال به اتمام رسید در خصوص بازگشتش بعد از یک سال گفت:« اول از همه خدا رو شکر می کنم که برگشتم. از کادر فنی گرفته تا کادر پزشکی دست همه را می بوسم .  واقعا از همه ممنونم. خدا رو شکر که توانستیم بازی را ببریم و آمدن من هم خوش یمن بود و در باره پنالتی باید بگویم دیگر پیش امد و امیدوارم بازی به بازی بهتر بشوم .»


 وی در ارتباط با موقعیت خوب از دست رفته در بدو ورودش هم گفت :  « آمدم که زاویه مخالف را نشانه بگیرم اما  نشد . امیدوارم که از بازی بعد بتوانم موقعیت هایم را تبدیل به گل کنم.»


وی درباره سختی حضور در ترکیب اصلی اظهار داشت :« با توجه به بازیکنان زیادی که در تیم حضور دارند  کار بسیار سختی داریم و این نشان می دهد که تیم خیلی خوب است و رفته به رفته بهتر هم می شود.  این موضوع  کار مربیان را سخت تر می کند و هر کسی که آماده تر باشد درترکیب ثابت قرارمی گیرد.»


 محسن کریمی در این بازی یک پنالتی را هم از دست داد . این در شرایطی بود که اولین پنالتی  او تبدیل به گل شد اما فغانی داور این دیدار دستور به تکرار  ضربه را داد اما در مرتبه دوم ضربه کریمی را رشید مظاهری از آن خود کرد.


او در ارتباط با اینکه چرا پنالتی رابه شما دادند هم  گفت:« دیگه آقا پژمان بزرگ تیم به من گفت  محسن می زنی و  من هم گفتم چشم  .اولین ضربه تبدیل به گل شد اما دومین بار نشد اما ان شاء الله از بازی های بعد. 
وی در ارتباط با اینکه بعد از زدن پنالتی تبریزی ناراحت شد خاطر نشان کرد:« مرتضی دوست خوب  من است و من درآن لحظه چیزی متوجه نشدم  و چنین چیزی امکان ندارد.»

دیدگاه‌ها