کد خبر : 1594268 | 05 اسفند 1397 ساعت 22:10 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

با مهار یک پنالتی و سه موقعیت گل 

واکنش های رشید هم مانع شکست پرگل نشد

سه سیو فوق العاده رشید مظاهری و مهار یک ضربه پنالتی هم باعث نشد تا ذوبی ها با نتیجه ای سنگین بازی را به حریف واگذار نکنند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن کمی برخلاف پیش بینی ها آغاز شد. آبی پوشان با رهبری پاتوسی دروازه ذوبی ها را هدف گرفته بودند و خیلی زود هم موفق به فروریختن دروازه ذوبی ها شدند. گل زودهنگام استقلالی ها باعث شد تا سبزپوشان مطمئن شوند دیداری سخت را آغاز کردند که می تواند نتیجه ای مانند بازی دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال داشته باشد و دقیقا همین اتفاق هم افتاد. ذوبی ها با نتیجه ای سنگین بازی را به حریف قدرتمند شده خود واگذار کردند و طبیعتا در این میان بازیکنی از تیمی که سه گل از حریف دریافت می کند نمی توان مورد تقدیر قرار داد اما در جریان بازی و شکست ذوبی ها باید دروازه بان این تیم را به گونه ای دیگر دید. 


یکی از جذابیت های دیدار امروز استقلال و ذوب آهن در دوئل بین گلرهای این دو تیم بود. رشید مظاهری که یکی از آماده ترین دوره های خود را پشت سر می گذارد پس از درخشش در دیدار آسیایی ذوبی ها و کسب عنوان بهترین بازیکن بازی با الغرافه، به دیدار استقلال آمد تا شاید بتواند به مانند بسیاری از بازی های بزرگ دیگر با واکنش های دیدنی خود، ضمن بسته نگه داشتن دروازه، هواداران را نیز به وجد بیاورد.

 


هر چند اتفاق به گونه ای دیگر افتاد و ذوبی ها با نتیجه ای سنگین بازی را واگذار کردند اما نمی توان از واکنش ها و سیوهای دیدنی مظاهری چشم پوشی کرد. هر چند گلر ذوبی ها در این دیدار سه بار دروازه خود را باز شده دید اما سه بار نیز موفق شد با واکنش های دیدنی خود از فروریختن بیشتر دروازه ممانعت کند. رشید که مطابق آمار اعلام شده پس از پایان دیدار سه فرصت گل مسلم را از استقلالی ها گرفت در دقایق پایانی موفق شد یک پنالتی را نیز از محسن کریمی مهار کند تا همچنان مرد اول تیمی باشد که هیچ ربطی بازی برابر الغرافه نداشت. 


در مجموع می توان با رعایت  انصاف عملکرد رشید مظاهری را در بازی امروز مثبت ارزیابی کرد که با واکنش های خود از به دست آمدن شکستی تاریخی جلوگیری کرد. او قطعا به دنبال این است تا با بهبودی حال ذوبی ها، بتواند باز هم با سبزپوشان در صف مدعیان بالای جدول قرار گیرد.

دیدگاه‌ها