کد خبر : 1594300 | 06 اسفند 1397 ساعت 01:08 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوانته 1-2 رئال: پیروزی در شب پنالتی و اخراج

رئال مادرید در دیداری جنجالی موفق شد با نتیجه 2-1 لوانته را شکست بدهد.

لوانته 1-2 رئال: پیروزی در شب پنالتی و اخراج

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار رئالی ها در حالی با دو ضربه پنالتی توانستند مقابل لوانته به پیروزی برسند که در دقایق پایانی، یک بازیکن از هر دو تیم اخراج شد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه رئال ایجاد کند.

پس از آن رئالی ها پیش کشیدند و روی حرکات وینیسیوس، توانستند یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کنند اما نتوانستند از آنها بهره ببرند.

در دقیقه 21، برخورد کارواخال با مورالس، باعث سرنگونی بازیکن لوانته در محوطه جریمه رئال شد اما داور دستور به ادامه کار داد.

در دقیقه 24، لوانته فاصله زیادی با رسیدن به گل اول بازی نداشت اما ضربه مارتی به تیر دروازه برخورد کرد و این فرصت عالی از دست رفت. چند دقیقه بعد، تیم میزبان بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه پی‌یر از بالای دروازه به بیرون رفت.

وینیسیوس در دقیقه 31 می توانست رئال را پیش بیندازد اما ضربه او را دروازه بان لوانته با یک واکنش به موقع مهار کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند تا اینکه در دقیقه 43، رئال صاحب یک ضربه پنالتی شد. ارسال مودریچ در محوطه جریمه لوانته به دست بازیکن حریف برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. بنزما پشت ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت دروازه، کار را تمام کرد.

 

1385123

 

1385124

 

چیزی نمانده بود که لوانته در آخرین دقیقه نیمه اول، کار را به تساوی بکشد اما مارتی در موقعیت تک به تک با کورتوا، توپ را به بیرون زد و نیمه اول با برتری یک گله رئال به پایان رسید.

نیمه دوم را هم لوانته هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47، مارتی با یک حرکت خوب و شوتی دیدنی، می توانست کار را به تساوی بکشد اما کورتوا با پا توپ را دفع کرد.

رئالی ها خیلی زود پیش کشیدند و ابتکار عمل را در دست گرفتند و حتی می توانستند در دقیقه 55 به گل دوم برسند اما ضربه سر بنزما، بعد از برخورد به تیر دروازه، به بیرون رفت.

در مقابل، این تیم میزبان بود که در دقیقه 60 سرانجام به گل رسید. فرار مورالس از سمت راست خط دفاعی رئال و پاس در عرض او، با یک پاس عرضی همراه شد و مارتی با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1385126

 

1385127

 

بعد از این گل رئالی ها که برتری شان را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 71 به گل دوم برسند اما وینیسیوس در موقعیت تک به تک، نتوانست فرناندس را مغلوب کند.

اما 5 دقیقه بعد، این تیم صاحب دومین ضربه پنالتی شد. روی یک ضربه کرنر، توپ در محوطه جریمه لوانته به کاسمیرو رسید و توسط بازیکن حریف سرنگون شد. باز هم VAR، تصمیم داور را تایید کرد و در نهایت گرت بیل پشت ضربه ایستاد و با فریب دروازه بان، حساب کار را 2-1 کرد.

در دقایق باقی مانده، بازی تا اندازه ای به خشونت کشیده شد و ناچو و روبن روچینا از بازی اخراج شدند. ابتدا ناچو با خطا روی وامنا، کارت زرد دوم را گرفت و از بازی بیرون رفت. دو دقیقه بعد، روچینا هم که به عنوان بازیکن تعویضی به بازی رفته بود، دومین کارت زردش را گرفت و اخراج شد.

این فعل و انفعالات تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با برتری رئال مادرید به پایان رسید.

دیدگاه‌ها