کد خبر : 1594328 | 06 اسفند 1397 ساعت 10:18 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره: خونسرد ماندن تیم باعث شد پیروز شویم

دورتموند دیروز با پیروزی مقابل حریف قدرتمندش، بایر لورکوزن، جایگاه خود در صدر جدول را محکم کرد و لوسین فاوره سرمربی دورتموند، آرامش و خونسردی بازیکنانش را رمز پیروزی دانست.

لوسین فاوره: خونسرد ماندن تیم باعث شد پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند دیروز در هفته بیست و سوم بوندس‌لیگا در خانه خود به مصاف بایر لورکوزن رفت و در پایان یک بازی پر افت و خیز با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید تا اختلافش با بایرن مونیخ، تیم دوم جدول سه امتیاز باقی بماند. لورکوزن در اوایل بازی شروع فوق‌العاده‌ای داشت و حاکم توپ و میدان بود، ولی لوسین فاوره با تحسین آرامش و خونسردی بازیکنانش، این خصوصیت را عامل اصلی پیروزی آنها دانست.

 

1385164

 

لوسین فاوره در پایان بازی گفت:" ما در اوایل بازی مجبور شدیم به شدت دفاع کنیم. آنها بر ما کاملا برتری داشتند. ولی با اینحال ما 1-0 جلو افتادیم و روی گل تساوی که دریافت کردیم باید بهتر دفاع می‌کردیم. بعد از آن هم ما بودیم که 2-1 جلو افتادیم و این برای روحیه تیمی‌مان عالی بود".

 

1385165

 

سرمربی دورتموند در ادامه گفت:" لورکوزن تیم خیلی خوبی است و کنترل کردنش برای هر تیمی سخت خواهد بود. ولی ما به درخشش آنها در اوایل بازی خیلی خوب واکنش نشان دادیم و خونسردی‌مان را حفظ کردیم. این مهمترین عامل پیروزی ما در این بازی بود".

 

1385166

 

فاوره در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما می‌خواستیم از جلوتر پرس کنیم و توپ را در زمین آنها، نزدیکتر به دروازه‌شان تصاحب کنیم ولی این خیلی مشکل بود. واقعیت این است که ما بعد از نتیجه 2-1 می‌توانستیم بازی را 4-1 کنیم ولی آنها نگذاشتند بیشتر از سه گل بزنیم و بعد هم نتیجه را 3-2 کردند. این بازی واقعا تا لحظه آخر برای ما خطرناک بود".

 

دیدگاه‌ها