کد خبر : 1594356 | 06 اسفند 1397 ساعت 11:31 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

هررا: به خاطر مصدوم شدن عصبانی بودم (عکس)

آندر هررا هافبک اسپانیایی منچستریونایتد که در زمان ترک اجباری زمین در دیدار یونایتد و لیورپول، به دلیل مصدوم شدنش در میدان، به شدت خشمگین شده بود به این ماجرا واکنشی اینستاگرامی نشان داد.

هررا: به خاطر مصدوم شدن عصبانی بودم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  آندر هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در جریان تساوی 0-0 تیمش مقابل لیورپول، در نیمه اول بازی در ورزشگاه اولدترافورد از ناحیه همسترینگ آسیب دید و مجبور شد زمین را ترک کند تا آندریاس پریرا به جای او وارد میدان شود. هررا که در زمان ترک زمین به خاطر اتفاقی که برایش افتاده بود به شدت ناراحت و عصبانی بود، بعد از بازی با انتشار پستی اینستاگرامی به مصدومیت ناگهانی خود واکنش نشان داد.

 

1385209

 

هررا در پست اینستاگرامی خود نوشت:" برای من مجبور شدن به ترک زمین، در بازی‌ای که تا آن حد برایمان حساس بود، خیلی عصبانی‌کننده بود. ولی امروز به همه هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم. آنها با وجود همه مشکلات و اتفاقاتی که در زمین افتاد جنگیدند".

 

1385204

 

هررا یکی از سه بازیکن یونایتد بود که پیش از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول به اجبار زمین را ترک کردند. به جز او خوان ماتا و جسی لینگارد هم به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شده بودند.

 

حالا در مورد رسیدن این سه نفر به بازی روز چهارشنبه یونایتد در مقابل کریستال پالاس شک و تردید جدی وجود دارد و احتمال نرسیدن مارکوس راشفورد به این بازی هم جدی ست.

 

اوله گنار سولسشر بعد از بازی در این باره گفت:" من هیچوقت چنین چیزی ندیده بودم. سه مصدومیت همسترینگ در یک نیمه خیلی عجیب است".

 

دیدگاه‌ها