کد خبر : 1594380 | 06 اسفند 1397 ساعت 12:20 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

محسن کریمی؛ بدشانس در نمایش کامل

بعد از ماه ها غیبت در اولین حضور با پیراهن استقلال در لیگ هجدهم، با بدشانسی نتوانست نمایش دیدنی خود را کامل کند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن کریمی مهاجم جوان استقلال به دلیل مصدومیت و جراحی نیم فصل نخست را از دست داد. این بازیکن در بازگشت به فهرست آبی ها در نیم فصل دوم چند هفته ای طول کشید تا بتواند رضایت کادر فنی را برای حضور در میدان جلب کند.


اتفاقی که شب گذشته برابر ذوب آهن رقم خورد تا محسن کریمی از دقیقه 70 وارد زمین شود. ستاره شمالی و جوان آبی ها که جایگزین اسماعیلی شده بود تا در نقش وینگر چپ به هنرنمایی بپردازد در همان دقایق کوتاه نشان داد شفر از چه جواهری روی نیمکت ذخیره ها بهره می برد. نمایش کامل و بدون نقص این بازیکن ثابت کرد که استقلال بیشتر از آن چه دیده می شود ستاره روی نیمکت دارد.


محسن کریمی اما مقابل تیمی که هدایتش برعهده علیرضا منصوریان بود برای کامل کردن نمایش دیدنی خود با بدشانسی بزرگی روبرو و در آخرین دقیقه بازی ضربه پنالتی را از دست داد تا برد استقلال پرگل تر نشود. محسن کریمی که خودش پنالتی گرفته بود با اعتماد شفر پشت ضربه ایستاد اما اعتماد به نفس بالای او برعکس عمل کرد تا ضربه این بازیکن را دروازه بان ذوبی ها مهار کند.


با این وجود آمادگی و چابکی خوبی که محسن کریمی در حضور 20 دقیقه ای از خود نشان داد این نوید را داد که شفر در بازی های حساس پیش رو می تواند حساب ویژه تری روی او و سایر جوانانش باز کند، بازیکنانی که هر یک انگیزه های بالایی برای درخشش دارند.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

 

1385228

 

1385229

دیدگاه‌ها