کد خبر : 1594392 | 06 اسفند 1397 ساعت 13:00 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاش استقلالی‌ها سنت شکن بودند

حمله بی‌رحمانه از روی سکوها به گلر ملی

یکی از بی حاشیه ترین دروازه بان های فوتبال ایران در جریان دیدار روز گذشته برابر استقلال، سیبل فحاشی برخی از تماشاگران شده بود. اتفاقی عجیبی که تاکنون کسی درباره چرایی آن به نتیجه نرسیده.

حمله بی‌رحمانه از روی سکوها به گلر ملی

به گزارش "ورزش سه"، بارها پیش از این و در رقابت های مختلف دیدیم برخی بازیکنان پیش از رویارویی با سرخابی های پایتخت با استفاده از نشانه ها و یا کل کل و کری های مرسوم و غیرمرسوم برای هواداران حریف خود خط و نشان می کشند. اتفاقی که باعث سر لج افتادن هواداران سرخابی می شود و به همین دلیل در حین بازی، آن هم برای دقایقی آن بازیکن را مورد لطف خود قرار می دهند.


روز گذشته این اتفاق به گونه ای دیگر و به صورت کاملا بی رحمانه درباره یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان فوتبال ایران اتفاق افتاد. محمدرشید مظاهری سال هاست برای ذوب آهن اصفهان دروازه بانی می کند و به واسطه بازی های درخشان خود، به عنوان یکی از دروازه بان های ملی شناخته شده است روز گذشته مورد بی رحمانه ترین فحاشی ها از سوی برخی از هواداران منصوب به تیم استقلال قرار گرفت.


مظاهری در دیدار روز گذشته هیچ یک از المان های تنبیه شدن توسط هواداران را نداشت اما هیچگاه مشخص نشد که چرا باید شدیدترین ناسزاهای ناموسی را تحمل کند تا آن بازی کذایی به پایان برسد. او نه لباسی به تن داشت که یادآور تیم رقیب باشد، نه در رسانه ها کری خوانی داشت، نه برای کسی خط  و نشان کشید و نه پیش از آغاز دیدار و در حین گرم کردن شیطنتی کرد که هواداران حریف را جریح کرده باشد تا آنها نیز از خجالت وی درآمده باشند.

 

1385247


البته محمدرشید مظاهری به عنوان دروازه بانی باتجربه در لیگ ایران محسوب می شود و در دیدار روز گذشته نیز تمام تلاش خود را به کار بست تا مانند همیشه بدرخشد. هر چند او سه بار دروازه خود را باز شده دید اما سه موقعیت مسلم گلزنی و یک ضربه پنالتی استقلالی ها را خنثی کرد تا شکست ذوبی ها تاریخی نشود اما به تنها شرایط خوب یک بازیکن می تواند باعث فحاشی به وی شود!؟ تاکنون که این گونه نبوده است.


در این میان ای کاش باشگاه استقلال را سنت شکن و کمی پیشروتر از سایر تیم های ایرانی می دیدیم. تاکنون رسم بر این بوده که هیچ باشگاهی فحاشی برخی از هواداران منصوب به خود را نه تنها نمی پذیرفته بلکه از حقانیت خود نیز صحبت به میان می آورند که اگر مسئولان آبی پوش امروز در مزمت رفتار برخی از هواداران منصوب به خود در ارتباط به بیش از 90 دقیقه فحاشی ناموسی به گلر ملی و بی حاشیه فوتبال ایران مطلبی به نگارش در می آوردند قطعا سنت شکن ترین باشگاه ایرانی لقب می گرفتند که در صورت اشتباه از اعتراف به آن نیز ابایی ندارند.


بهرحال هر آنچه که هست شخص مظاهری پس از پایان بازی از همه هواداران ناسزاگو تشکر کرد و در برابر خبرنگاران نیز مستاصل از اینکه چرا بدون دلیل به او فحاشی شده عنوان کرد سعی می کنم همه کسانی که به من ناسزا گفتند را حلال کنم. اما این سوال کماکان در ذهن خیلی ها از جمله خانواده بی گناه یک فوتبالیست در جریان است که به چه دلیل باید آماج حملات برخی ها قرار بگیرند که در یک فضای کاملا عادی تصمیم می گیرند آنها را مورد ناسزاهای خود قرار دهند.

دیدگاه‌ها