کد خبر : 1594397 | 06 اسفند 1397 ساعت 13:03 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفت و هفت؛ محبوب‌ها در قاب تسلی(عکس)

دیدار استقلال و ذوب آهن با توجه به حضور فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان دوتا از محبوب ترین مردان تاریخ باشگاه استقلال جذابیت های مضاعفی پیدا کرده بود.

به گزارش" ورزش سه" دیشب و بازی تیم های استقلال برابر ذوب آهن برای هواداران استقلال ابعاد متفاوتی داشت. حضور علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی دو ستاره همیشه محبوب هواداران استقلال باعث شده که فضای این بازی برای آبی ها لذتبخش تر باشد. نکته جالب درباره دو ستاره محبوب استقلال اینکه هر دو بازیکن در استقلال پیراهن شماره 7 را به تن می کردند، شماره ای که آنقدر برای هواداران این تیم ارزشمند بود که باشگاه برای همیشه آن را بایگانی کرد.


آنچه بیشتر از همه به هواداران استقلال در بازی شب گذشته انرژی داد نمایش پراحساس و دوستانه ای بود که در ابتدا و انتهای بازی از دو شماره هفت محبوب استقلال توسط عکاسان شکار شد. از آنجایی که معمولا ستاره های بزرگ فوتبال ایران روابط خوبی با هم ندارند روابط کاملا مثبت مجیدی و منصوریان توجه بیشتری را هم به خود جلب کرد.


علیرضا منصوریان از سال 74 و فرهاد مجیدی از سال 76 از تیم های پارس خودرو و بهمن به استقلال آمدند و دوران باشکوه این تیم را در سال های بعد از آن رقم زدند.


در بازی شب گذشته و در پایان بازی فرهاد مجیدی اتفاقات جذاب ابتدای بازی را تکمیل کرد. او منصوریان را که در یک شب سخت شکست سنگینی را در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هواداران با ذوب آهن تجربه کرده بود، در آغوش گرفته و او را تا رختکن همراهی کرد. اتفاقی که یک قاب عکس زیبا از حضور دو ستاره محبوب و همیشگی استقلال، دوشماره هفت فراموش نشدنی این باشگاه را ساخت.

 

1385246

دیدگاه‌ها