کد خبر : 1594444 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:12 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سعید واسعی: بعد از گل تا دو روزخوشحال بودم

مهاجم تیم فوتبال پیکان سعید واسعی بعد از 9 بازی متوالی شکست تیمش توانست تک گل سه امتیازی را به ثمربرساند تا روند شکست های پیکان دیگر ادامه پیدا نکند.

سعید واسعی: بعد از گل تا دو روزخوشحال بودم

به گزارش "ورزش سه"،   طلسم ناکامی های تیم فوتبال پیکان در شهر تبریز دریک دیدار سخت شکسته شد تا این تیم بعد از 9 هفته ناکامی و شکست بالاخره در هفته نوزدهم تیم فوتبال ماشین سازی را با یک گل از پیش رو بردارد.


تک گل این تیم توسط سعید واسعی مهاجم جوان و مشهدی این تیم به ثمر رسید .وی که  به عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود  موفق شد  دروازه دخسوس را باز کند.


واسعی در ارتباط با این بازی اظهار داشت:« متاسفانه 9 بازی بود که نتیجه نمی گرفتیم و دیگر تبدیل به یک معضلی شده بود. بعد از این همه شکست در مقابل تیمی قرار گرفته بودیم که واقعا در این هفته ها تیم بسیار خوبی نشان داده بودند و خوب نتیجه می گرفتند اما خدا را شکر در دقیقه نود مهدی امینی با گرفتن آن پنالتی توانست این پیروزی را برای ما حفظ کند .»


این مهاجم 23 ساله  درباره خودش گفت:« من پیش ازپیوستن به پیکان در تیم های بادران و قبل از آن در تیم سیاه جامگان بودم ولی فوتبالم را از تیم پایه ای ابومسلم آغاز کردم. اتفاقا آقای رضا مهاجری در زمانی که من در سیاه جامگان بازی می کردم هدایت این تیم را برعهده داشتند و حالا قسمت این بود که من دراین بازی گلزنی کنم.»


وی درادامه افزود :« متاسفانه من درهفته پنجم به علت مصدومیتی که به  آن دچار شدم  نتوانستم در خدمت تیم پیکان باشم و به نوعی نیم فصل اول را از دست دادم. در نیم فصل دوم هم در یکی دو بازی  اول فرصت حضور در میدان را نیافتم تا آنکه بالاخره  موفق شدم  این گل حساس را به ثمر برسانم.»


او درباره تاثیر سرمربی جدید گفت:« اگر شما دقت کنید می بینید که ما در یکی دو بازی اول مقابل استقلال و سپاهان بازی داشتیم و تقریبا این قرعه کار ما را تا حدی سخت کرد این در حالی بود که در هفته دوم باید در برابر سایپا  به میدان می رفتیم اما به علت این که سایپا درگیر لیگ قهرمانان آسیا  بود ما در مقابل سپاهان بازی کردیم .»


 واسعی درباره اینکه در انتهای فصل چه جایگاهی را برای پیکان متصور است گفت: « ما اکنون با یک بازی کمتری که در پیش رو داریم دررده دهم هستیم و به نظر من اگر مقابل پدیده و سایپا امتیازات کامل را بگیریم می شود امیدوار به کسب سهمیه  باشیم .»


واسعی درخصوص اینکه آیا در رده های پایه ای تیم ملی هم حضور داشته است اظهار داشت:« من فقط در تیم دانش آموزی رده 12 سال در مسابقات قهرمانی آسیا  برای تیم ایران حضور پیدا کرده بودم.»


 او درباره بازی هفته آینده مقابل همشهری خودش درتیم پدیده هم اذعان داشت:« به هرحال پدیده تیم شهر من است و این بازی واقعا برای من بسیار مهم تلقی می شود. با  توکل به خدا باید ببینم به چه شکل خواهد شد و نظر مربی تیم درباره حضور من  چه خواهد بود ولی امیدوارم بتوانیم در زمین خود سه امتیاز را بگیریم  حتی اگر در برابر تیم خوب پدیده باشد.»


او درباره گلی که به ثمر رسانده است  گفت: « بعد از این که مدت ها ازمیادین دور بودم خدا کمک کرد و این گل سه امتیازی را زدم. واقعا خودم تا یکی دو  روز از به ثمر رساندن این گل خوشحال بودم چون بعد از 5 ماه بود که موفق به برد نشده بودیم و با  اینکه خودم عاشق شماره ده هستم نگذاشتیم تعداد شکست هایمان به عدد ده برسد(با خنده)

 

دیدگاه‌ها