کد خبر : 1594453 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:45 | 64.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایتالیا علیه رونالدو؛ او بدترین بازیکن یووه بود

روز گذشته یوونتوس به زحمت و با گل دقیقه 67 پائولو دیبالا موفق شد در زمین بولونیا به پیروزی برسد و باخت 2-0 برابر اتلتیکو را تا حدی فراموش کند.

ایتالیا علیه رونالدو؛ او بدترین بازیکن یووه بود

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیروز، کریستیانو رونالدو نیز از ابتدا در ترکیب یووه قرار داشت ولی نتوانست کار خاصی انجام دهد.

 

 

1385012

 

 

نشریات ایتالیایی متفق القول رونالدو را به عنوان بدترین بازیکن یووه مقابل بولونیا معرفی کردند. گاتزتا دلو اسپورت، نشریه چاپ میلان، به رونالدو نمره 5 داد. نشریه رمی کوریره دلو اسپورت و حتی توتواسپورت چاپ تورین هم به رونالدو نمره 5 دادند.

نشریات اجتماعی چون کوریره دلاسرا، لا استامپا و لا رپوبلیکا نیز نمره ای بهتر از 5 به فوق ستاره پرتغالی ندادند و تنها ایل جورناله بود که به رونالدو نمره 5.5 داد. در این بین نشریه "لیبه رو"، پایین ترین نمره یعنی 4.5 را به رونالدو داد.

 

این ضعیف ترین بازی رونالدو با پیراهن یوونتوس پس از بازی با کیه وو بود. هواداران یووه چشم امید خود را به رونالدو دوخته اند تا به کمک او دو هفته بعد بتوانند شکست برابر اتلتیکو را جبران کرده و راهی یک چهارم لیگ قهرمانان شوند؛ ولی قطعا با رونالدوی کنونی، رسیدن به چنین هدفی دور از دسترس است.

 

دیدگاه‌ها