کد خبر : 1594454 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:40 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان 4 گل گهر سیرجان 1

لیگ یک/ شکست سنگین وینکو مقابل میشو

صدرنشین لیگ یک مقابل مس در رفسنجان شکست تلخی را متحمل شد تا شرایط برای وینکو و جاه‌طلبی‌اش برای صعود همچنان با چالش همراه باشد.

لیگ یک/ شکست سنگین وینکو مقابل میشو

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در یک بازی یکطرفه مقابل گل گهر سیرجان عجیب‌ترین نتیجه لیگ را رقم زد و با چهار گل به برتری دست یافت.


بعد از سه تساوی پیاپی، اینبار گل گهر سیرجان در رفسنجان مقابل مس با چهار گل شکست خورد تا هفته بیست و پنجم را متزلزل و پرانتقاد به پایان برساند. شاگردان وینکو بگوویچ که در بازی رفت با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافته بودند، اینبار از همان دقایق ابتدایی پراشتباه ظاهر شدند تا تاوان این مساله را با گل دقیقه 34 اکبر صغیری بدهند. سجاد موسوی نیز در دقیقه 44 گل دوم را به ثمر رساند تا شاگردان میشو با برتری دو گله راهی رختکن شوند.


در نیمه دوم نیز علیرغم اینکه گل گهر به دنبال جبران این نتیجه بود، کاظم حیات منش در دقیقه 58 گل سوم و تمام کننده را برای مس رفسنجان به ثبت رساند تا کار برای سیرجانی‌ها تمام شود. اکبر صغیری نیز دقایقی دیگر از روی نقطه پنالتی گل چهارم مس را به ثمر رساند تا در این بازی دبل کند و سهم زیادی در برتری تیمش داشته باشد.


بدشانسی‌های وینکو بگوویچ در این بازی با از دست رفتن پنالتی این تیم در دقیقه 68 توسط پیمان رنجبری ادامه یافت و در نهایت نیز مهرداد آوخ تنها با گل دقیقه 93 توانست اختلاف را کمتر کند.


گل گهر سیرجان که طی چهار بازی اخیر سه تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده بود، با این شکست به روند نزولی خود ادامه داد و اختلاف امتیازی خود در صدر جدول را به چهار رساند؛ البته امیدوار است شاهین بوشهر با پیروزی خانگی احتمالی این اختلاف را کمتر نکند. مس رفسنجان نیز در ادامه روند نزولی خود بعد از اینکه برابر پرسپولیس پاکدشت در بازی قبلی به تساوی رسید، اینبار گل گهر صدرنشین را شکست داد تا شاگردان میشو با کسب بیست و چهارمین امتیاز از منطقه خطر و سقوط فاصله بگیرند و در رده یازدهم جای گرفتند.

دیدگاه‌ها