کد خبر : 1594456 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:40 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 1 – شهرداری ماهشهر 0

لیگ یک/ عامری پر پرواز قوی سپید گیلان

از بازی های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول، ملوانان توانستند برابر شهرداری ماهشهر به یک پیروزی مهم دست پیدا کنند.

لیگ یک/ عامری پر پرواز قوی سپید گیلان

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان بندرانزلی امروز و از بازی هفته بیست و پنجم خود در خانه برابر شهرداری ماهشهر ایستادند. دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و در نهایت این انزلی چی ها بودند که توانستند در آخرین دقایق بازی به برتری مهم در این بازی دست پیدا کنند.


این دیدار در حالی شروع شد که ملوانان نه برای حضور در کورس قهرمانی بلکه برای اثبات حقانیت خود به میدان رفتند. این بازی با حملات انزلی چی ها آغاز شد و کاملا پیدا بود آنها تیم قعرنشین جدول رده بندی را تحت فشار قرار خواهند داد تا بتوانند به دروازه این تیم برسند اما ماهشهری ها با تعویض مربی خود و آوردن مهدی پاشازاده نشان دادند در همین مدت زمان اندک پوست انداخته و می تواند برای حریفان تبدیل به لقمه گلوگیر شوند.

 

1385365


حملات ملوانان و حفظ دروازه توسط ماهشهری ها در نهایت منجر شد تا دو تیم پس از 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل، راهی رختکن شوند. پس از حضور دوباره در میدان، ملوانان باز هم سعی کردند تا دروازه این حریف سخت کوش را باز کنند. آنها تقریبا از تمام جهات دروازه حریف را در پیش گرفتند اما این اتفاق نمی افتاد. البته در این میان ضدحملات خطرناک ماهشهری ها نیز هر از گاهی دروازه ملوانان را مورد تهدید قرار می دادند اما آنها نیز در هدف خود ناکام ماندند.


دفاع منطقی ماهشهری ها در نهایت در دقایق پایانی از هم پاشید و در دقیقه 88 ضربه سنگین عباس عامری دروازه حریف را باز کرد تا نه تنها او بلکه تمامی بندرنشینان از خوشحالی در پوست خود نگنجند و با  کسب سه امتیاز این بازی به هدف خود برسند.


با این پیروزی ملوانان 25 امتیازی شدند تا همچنان با کسر 6 امتیازی در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند. در طرف مقابل اما ماهشهری ها نتوانستند خود را از باتلاق انتهای جدول نجات دهند و همچنان در آخرین رده جدول جاخوش کردند.

دیدگاه‌ها