کد خبر : 1594457 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:42 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند 0 – شهرداری تبریز 0

لیگ یک/ افاضلی و تیمش کماکان نمی‌بازند

کارون اروند خرمشهر در خانه برابر شهرداری تبریز با نتیجه تساوی بدون گل برابر شهرداری تبریز متوقف شد تا به روند خوبش ادامه دهد.

لیگ یک/ افاضلی و تیمش کماکان نمی‌بازند

به گزارش "ورزش سه"، از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ یک تیم کارون اروند خرمشهر در خانه برابر شهرداری تبریز قرار گرفت و در پایان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا ترمز شاگردان افاضلی بعد از دو برد متوالی کشیده شود.


کارون که در دو بازی گذشته خود شهرداری ماهشهر و بادران تهران را شکست داده بود با انگیزه فراوانی برابر شهرداری تبریز قرار گرفت تا با کسب سومین پیروزی پیاپی از انتهای جدول فاصله بگیرد. سرخپوشان شمال شرق هم هفته گذشته قرعه استراحت داشتند و دو هفته قبل برابر خونه به خونه شکست خوردند تا با انگیزه کسب امتیاز برابر میزبان جنوبی قرار بگیرد.


در ابتدا بازی در دست کارون بود و می‌توانست به گل هم برسد؛ اما دفاع خوب حریف و واکنش گلر شهرداری مانع رسیدن میزبان به گل شد. در نیمه دوم هم بازی به صورت متعادل پیگیری شد و تقریبا در یک دیدار بسیار سرد موقعیتی روی دروازه‌ها خلق نشد تا نتیجه بدون گل حاکم میدان شود. کارون در سومین بازی پیاپی‌اش باختی را تجربه نکرد و هم‌چنین دومین کلین شیت متوالی را ثبت کرد.


شاگردان هومن افاضلی با این تساوی 22 امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول رسیدند و شهرداری تبریز هم با این امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر در رده دوازدهم قرار گرفت تا هر دو تیم از منطقه خطر فاصله بگیرند.

 

دیدگاه‌ها