کد خبر : 1594496 | 06 اسفند 1397 ساعت 19:05 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

با دعوت به لیست تیم امید

سه پدیده جوان، عصای دست کرانچار

با اعلام لیست تیم ملی امید، سه بازیکن جوان تیم پدیده نیز در اردوی این تیم خواهند بود. محمدمهدی مهدی‌خانی، سینا زامهران و محمد آقاجان پور سه پدیده تیم امید ایران هستند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز لیست 30 نفره زلاتکو کرانچار برای حضور در اردوی پیش روی تیم امید ایران اعلام شد. این بازیکنان که در لیست نهایی سرمربی تیم امید حضور دارند در اردوی پیش رو و همینطور بازی های تدارکاتی حضور خواهند داشت تا در نهایت پس از غربال نهایی خود را به بازی های مقدماتی المپیک توکیو برسانند.


در لیست اعلام شده توسط کرانچار سه بازیکن از تیم پدیده مشهد حضور دارند. بازیکنانی که هر کدام از آنها در مدت زمان حضور در ترکیب تیم گل محمدی توانستند با اثرگذاری کامل، هواداران را از خود راضی نگه داشتند.

 

1385385


در میان این سه بازیکن، محمدمهدی مهدی خانی بیشترین زمان حضور در ترکیب پدیده ای ها را دارد. او از دور برگشت دیدارهای لیگ توانست خود را به ترکیب اصلی برساند. سینا زامهران دیگر بازیکن دعوت شده به تیم ملی امید است. بازیکنی که توانسته در برخی از دیدارها با به دست آوردن رضایت یحیی گل محمدی به ترکیب پدیده راه یابد. محمد آقاجانپور نیز سومین بازیکنی است که از لیست پدیده در لیست کرانچار حضور دارد. این بازیکن که در دیدار اخیر پدیده برای اولین بار در ترکیب این تیم در دفاع راست به میدان رفت موفق شد بازی فوق العاده چشم نوازی از خود به نمایش بگذارد و روی هر دو گل پدیده تاثیر مستقیم داشته باشد.

دیدگاه‌ها