کد خبر : 1594560 | 07 اسفند 1397 ساعت 09:05 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف رسانه های ترکیه از ستاره ژاپنی بشیکتاش

با وجود اینکه بشیکتاش در دربی دیروز استانبول نتوانست برتری 3-0 را حفظ کند و در نهایت به تساوی مقابل فنرباغچه رضایت داد ولی طرفداران این تیم بعد از بازی به تشویق کاگاوا ستاره ژاپنی خود پرداختند.

تعریف رسانه های ترکیه از ستاره ژاپنی بشیکتاش

به گزارش "ورزش سه"، بشیکتاش دیروز در حالی در یکی از دربی‌های حساس شهر استانبول در ورزشگاه خانگی فنرباغچه به دیدار این تیم رفت که با توجه به وضعیت بسیار بحرانی و ضعف فنرباغچه در لیگ امسال، بشیکتاشی‌ها امیدوار بودند با کسب سه امتیاز این بازی، قدم مهمی در مسیر صعود به قهرمانی لیگ ترکیه بردارند.

 

بشیکتاش در نیمه اول با سه گل از حریف پیش افتاد ولی شاگردان ارسون یانال در نیمه دوم با یک کامبک رویایی تنها در 22 دقیقه موفق شدند نتیجه را به تساوی برگردانند.

 

هواداران بشیکتاش که در پایان بازی ناراحت‌ترین ساکنین استانبول بودند با این حال از بازی درخشان تیم‌شان در نیمه اول دربی ابراز رضایت می‌کردند و یکی از مهمترین عوامل نیمه اول درخشان تیم‌شان را ستاره ژاپنی این تیم، کاگاوا می‌دانستند.

 

1385459

 

رسانه‌های ترکیه هم از کاگاوا به عنوان استاد ژاپنی یاد کرده و عنوان کردند او با اینکه بعد از حضور در جام ملتهای آسیا همچنان از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل نرسیده ولی در نیمه اول دربی دیروز با ارائه عملکردی درخشان مهمترین عامل در پیروزی 3 گله بشیکتاش در این نیمه بود.

 

روزنامه فاناتیک با تجلیل از کاگاوا نوشت این استاد ژاپنی بود که حملات تیمش را آغاز می‌کرد، رقیب را با موقعیت‌هایی که برایش برنامه‌ای نداشت روبرو می‌کرد، برای هم‌تیمی‌هایش فرصت‌های عالی خلق می‌کرد و در نهایت پاس گل می‌داد.

 

 

 

دیدگاه‌ها