کد خبر : 1594586 | 07 اسفند 1397 ساعت 11:12 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهنام محمدی استانداردهای ای اف سی را به دست آورده

رضائیان: با پرسپولیس مساوی می‌کنیم

صنعت نفت آبادان آبادان روز پنجشنبه و در یک دیدار کلاسیک باید به مصاف پرسپولیس برود. این بازی، مسابقه ای است که ریشه در دهه های قبل فوتبال ایران دارد.

رضائیان: با پرسپولیس مساوی می‌کنیم

به گزارش" ورزش سه" صنعت نفت  آبادان روز پنجشنبه و در یک دیدار کلاسیک باید به مصاف پرسپولیس برود. این بازی، مسابقه ای است که ریشه در دهه های قبل فوتبال ایران دارد و همیشه جذابیت های خاص خودش را هم داشته است. هرچند در حال حاضر صنعت نفت و پرسپولیس در جدول شرایط متفاوتی دارند اما برزیلی های فوتبال ایران معمولا در بازی های بزرگ است که خودشان را نشان می دهند. مسعود رضائیان مدیرورزشی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی روزپنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس گفت:« وقتی قرار است با یک تیم پایتخت نشین در آزادی بازی داشته باشید خب شرایط کاملا متفاوت است.»


او درباره شرایط تیمش در بازی های نیم فصل دوم و کسب سه مساوی از چهار بازی گفت:« ببینید نتایجی که ما در نیم فصل دوم گرفتیم خیلی شبیه به نتایجمان در نیم فصل اول است و درواقع می توان گفت هیچ اتفاق خاصی در نتایج ما رخ نداده است. دروقع می توان گفت چه بازیکنان خوبی که از تیم ما رفتند و چه بازیکنانی که گرفتیم هنوز تاثیری در نتایج نداشتند. شاید کسب نتایج مشابه نیم فصل اول تصادفی باشد...»


مدیرورزشی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت:«اگر بازی با پرسپولیس با امتیاز همراه باشد و در بازی با تیم های سپیدرود و پیکان نتیجه خوبی بگیریم و پیروز شویم آن وقت شرایط ما متفاوت خواهد بود.»


رضائیان در این رابطه که پیش بینی اش از نتیجه بازی روزپنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس چیست؟ هم گفت:« با توجه به شرایطی که ما داریم و به مساوی عادت کرده ایم فکر می کنم بازی با پرسپولیس در آزادی مساوی شود اما امیدوارم که برنده باشیم.»


مدرنیته مسجد سلیمان به تاریخ پیوست


مسعود رضائیان که سابقه مدیرعاملی در تیم های فولادخوزستان، ملوان انزلی و نفت مسجد سلیمان را هم در کارنامه اش دارد درباره حرف و حدیث هایی که به خصوص بعد از بازی پرسپولیس درباره امکانات ورزشگاه و این شهر منتشر شد گفت:« مسجد سلیمان شهری است که زمانی یکی از شهرهای توسعه یافته ایران بوده اما الان 50-60 سال است که هیچ رسیدگی و توجهی به آن نشده است. درواقع مدرنیته ای که زمانی در این شهر وجود داشت به تاریخ پیوسته است. قبل از اینکه شهر مسجد سلیمان در سال های اخیر رونق بگیرد این شهر تا مرز متروکه شدن پیش رفت اتفاقی که برای برخی دیگر از شهر های نفتی مثل هفتکل و نفت سفید که شریان های نفتی ایران بودند افتاد و وقتی نفت تمام شد آن شهرها هم متروکه شد.»


او درباره امکانات این شهر هم گفت:« خب مسجد سلیمان فرودگاه ندارد. اگر بخواهیم لیستی برای تیم های فوتبال درست کنیم که به کدام شهرها نروید مسجد سلیمان و انزلی به دلیل اینکه مرکز استان هستند در صدر آن ها قرار می گیرند. اما فاصله مسجد سلیمان با اهواز به گونه ای است که می توان با اتوبوس و اتومبیل به آنجا رفت. الان مسجد سلیمان یک هتل دارد که به خاطر تیم نفت مسجد سلیمان تاسیس شد و به نظرم برای این شهر کفایت می کند. اما آنچه باید درباره مسجد سلیمان پذیرفت کیفیت بسیار بد زمین چمن است.»


رضائیان افزود:« البته که باید بگویم این وضعیت بد زمین بیشتر از همه به ضرر تیم نفت مسجد سلیمان است چرا که پرسپولیس یک بازی در این زمین انجام می دهد اما نفت مسجد سلیمان یک فصل را در این زمین بازی می کند آن هم در حالی که همه می دانند جنوبی ها فوتبال را روی زمین بازی می کنند.»


او ادامه داد:« من در نفت مسجد سلیمان بوده ام و وقتی این تیم به لیگ برتر آمد ورزشگاه بهنام محمدی حداقل های استاندارد های ای اف سی را به سرعت کسب کرد. درواقع می توانم بگویم مسئولان در این زمینه معجزه کردند حالا شاید ورزشگاه تونل و آسانسور ندارد و باید از پله های فلزی بالا بروید اما به هرجهت این ورزشگاه توانسته استانداردهای اولیه را به دست بیاورد.»

دیدگاه‌ها