کد خبر : 1594599 | 07 اسفند 1397 ساعت 11:52 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت سال قبل در آزادی تاریخ سازی کرد

سراج: پرسپولیس افت نکرده، توقعات را بالا برده

نفت آبادان در حالی پنجشنبه به مصاف پرسپولیس می رود که این تیم همیشه مقابل تیم های بزرگ نمایش خوبی داشته و سال گذشته برای اولین بار پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی شکست داد.

سراج: پرسپولیس افت نکرده، توقعات را بالا برده

به گزارش" ورزش سه" بازی تیم های صنعت نفت و پرسپولیس فارغ از جایگاه دوتیم در جدول رده بندی همیشه مسابقه ای جذاب بوده است. دو تیم روزپنجشنبه در هفته بیستم در حالی به مصاف هم می روند که نفت به دنبال رسیدن به جایگاه بهتر و پرسپولیس در صدد بازگشت به صدر جدول است. بهنام سراج مهاجم گلزن سابق تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس درباره شرایط اینروزهای طلایی های شهر آبادان گفت:« صنعت نفت با گرفتن چند بازیکن خودش را تقویت کرده اما دو بازیکن این تیم هنوز نتوانستند بازی کنند. فکر می کنم کار مدافع قرقیزستانی درست نشود البته مهاجم سنگالی به احتمال زیاد می تواند در این بازی به میدان برود.»


او افزود:« با این وصف می توان گفت تیم در نیم فصل دوم با توجه به رفتن چند بازیکن اصلی ، کامل نبوده است با این وجوداما نتایجی که صنعت گرفته نتایج دلخواهی نبوده است. شاید با این بضاعت بتوان توجیه کرد اما شرایط در حال حاضر خوب نیست.»


مهاجم سال های قبل صنعت نفت همچنین گفت:« درواقع بهتر است بگویم که شرایط نفت از یک طرف امیدوار کننده و از طرف دیگر خطرناک است. این تیم می تواند در جدول با کسب چند نتیجه و با توجه به نزدیک بودن امتیازها چند پله صعود کند اما اگر نتواند خوب امتیاز بگیرد آن وقت ممکن است شرایطش بدتر هم بشود.» او ادامه داد:« شاید الان شرایط استقلال خوزستان و مشکلاتی که برای سپیدرود پیش آمده باعث شود که شانس سقوط تیم های دیگر کمتر شود اما از نظر من برای فوتبال آبادان این اتفاق خوبی نیست که چون دو تیم دیگر شرایط خوبی ندارند در لیگ برتر بماند. من معتقدم بازیکنان تیم صنعت نفت باید خیلی بزرگتر فکر کنند و بدانند در چه تیمی بازی می کنند. این تیم تنها دلخوشی مردم آبادان است که  واقعا روزی که تیم می برد همه شهر خوشحال است و وقتی نتیجه نمی گیرد تمام شهر را غم فرا می گیرد. درست است که شرایط اقتصادی تاثیرگذار است و شاید خیلی از بازیکنان به برای فوتبال به صنعت نفت نیایند و مشکلاتی از این دست وجود دارد اما مردمی که در سخت ترین شرایط به ورزشگاه می آیند انتظارشان بازی های خوب همراه با نتیجه است.»


سراج با اشاره به بازی روزپنجشنبه نفت آبادان برابر پرسپولیس هم گفت:« صنعت نفت همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس و تیم های بزرگ نمایش خیلی خوبی داشته است. این تیم سال قبل در یک بازی تاریخی پرسپولیس را در جام حذفی شکست داد و این اولین برد این تیم در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس بود.»


مهاجم سابق پرسپولیس که هنوز هم برای هواداران قدیمی تر این تیم یک بازیکن محبوب است درباره این موضوع که گفته می شود پرسپولیس افت کرده است گفت:« من کاملا برعکس این موضوع فکر می کنم. پرسپولیس افت نکرده بلکه توقع ها را بالا برده است. همه انتظار دارند که پرسپولیس تمام بازی هایش را ببرد اما چنین چیزی در فوتبال امکان ندارد. فوتبال برد و باخت دارد و ما باید در هر شرایطی هوادار تیممان باشیم.»


او اضافه کرد:« اینکه در زمان برد پشت تیم باشیم هنر نکرده ایم ؛تیم زمانی به حمایت نیاز دارد که نتیجه لازم را نمی گیرد. ما خیلی زود تمام بردهای پرسپولیس از یادمان رفت و می گوییم چرا به فولاد باختیم یا با نفت مسجد سلیمان مساوی کردیم؟! خب واقعیت این است که بقیه حریفان هم کار می کنند و دنبال نتیجه هستند و اینکه فکر کنیم پرسپولیس باید همه را ببرد یک اشتباه بزرگ است.»


بهنام سراج درباره پیش بینی اش بازی روز پنجشنبه دو تیمی که در آن ها بازی کرده است گفت:« من فکر می کنم بازی مساوی شود.»

دیدگاه‌ها