کد خبر : 1594617 | 07 اسفند 1397 ساعت 12:41 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در لیگ یک

بازیکن خطاب به مربی؛ GO HOME

دیروز در یکی از بازی های جذاب و حساس رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مس رفسنجان و گل گهر به مصاف هم رفتند. دربی کرمان 5 گل داشت که 4 گل سهم تیم صدرنشین، نه سهم مس رفسنجان بود.

بازیکن خطاب به مربی؛ GO HOME

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چهره های برتر این دیدار اکبر صغیری بود که با پیراهن مس رفسنجان دو گل زد. مهاجمی که قبلا در تیم گل گهر بازی می کرد. اکبر صغیری به واسطه درخشش در تیم های دسته اولی حتی موفق به پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس شد اما در سال های اخیر بیشتر در تیم های دسته اولی خوب بازی کرده است تا تیم های لیگ برتری و به نظر می رسد تا پایان دوران بازیگری هم به بازی در تیم های دسته اولی راضی است.

 

اکبر صغیری بعد از گل سوم مس رفسنجان و زمانی که مطمئن شد پیروزی تیمش قطعی است و گل گهر شانسی برای جبران نتیجه ندارد بعد از گلزنی به سمت وینگو بگوویچ رفت و خطاب به او گفت: GO HOME. برو به خونه ات؛ اکبر صغیری پیش تر در گل گهر بازی می کرده و به همراه این تیم تا یک قدمی صعود به لیگ برتر پیش آمد اما این فصل دیگر موقعیت بازی در تیم گل گهر را به دست نیاورد چرا که وینگو نام او را در لیست بازیکنان خواهان قرار ندارد و اکبر صغیری مجبور به کوچ به دیگر تیم کرمانی یعنی مس شد. البته او با وجود درخشش در تیم مس رفسنجان شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و شاید حضور تیم گل گهر در صدر کمی اکبر صغیری را ناراحت کرده است. به هر صورت گل گهر امروز در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر است و اگر در این تیم می ماند می توانست در این موفقیت بزرگ سهیم باشد.

 

وینگو بگوویچ در مورد این اتفاق می گوید: من نمی دانم چرا اکبر صغیری به سمت من آمد و این حرف را زد. من کار بدی در حق او نکردم. اکبر صغیری قبلا در تیم ما بود و از تیم ما جدا شد و به تیم مس رفسنجان رفت. من ناراحت نشدم و برای او در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می کنم.

 

گل گهر با وجود باخت در این دیدار با 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و کماکان مدعی اصلی قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها