کد خبر : 1594634 | 07 اسفند 1397 ساعت 14:11 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاربالا باعث انتقاد از پرسپولیس شده

رضایی: ویچنزو مونتلا به ایران نمی آید

مدافع سابق تیم ملی ایران که سابقه سال ها حضور در سری آ فوتبال ایتالیا را دارد معتقد است که طرح اسامی مثل ویچنزو مونتلا و لوران بلان بازی با نام های بزرگ و ترفند رسانه ای است.

رضایی: ویچنزو مونتلا به ایران نمی آید

به گزارش" ورزش سه" رحمان رضایی یکی از موفق ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران است. او هفت سال در فوتبال ایتالیا و تیم های حاضر در رقابت های سری آ بازی کرد ، تجربه ای که هیچ بازیکن ایرانی دیگر نتوانست به آن دست پیدا کند. مدافع سابق تیم ملی ایران و تیم های پروجا ، مسینا و لیورنو درباره شرایط اینروزهایش گفت:« راستش اینروزها مشغول کارهای خودم هستم و کار مربیگری نمی کنم.»


رحمان رضایی در ادامه درباره اخباری که درمورد حضور ویچنزو مونتلا و سرمربیگری او در تیم ملی ایران گفت:«  به نظرم  مونتلا به تیم ملی ایران نمی آید. این ها بازی های رسانه ای است که انجام می شود.»


او افزود:« من با توجه به شناخت و اطلاعاتی که از فوتبال ایتالیا دارم فکر می کنم که با طرح اسامی چون مونتلا و بلان دارند زمان را سپری کرده و از طرفی امیدواری به وجود می آورند اما در نهایت یک مربی دیگر نامش در می آید.»


مدافع سابق تیم ملی ایران در ادامه گفت:« هشت سال فوتبال ایران را به کارلوس کی روش سپردند ودر این مدت کوچکترین کاری انجام نشد، نه نتیجه گرفتیم، هیچ مربی ایرانی کنار او حضور نداشت  و  اینگونه نبود که چهارتا مربی بتوانند از او کمک علمی بگیرند یا تاثیر فرهنگی روی فوتبال ما داشته باشد. همه چیز خیلی چیپ و سطحی پیش رفت و اینهمه ثروت را بی نتیجه هدر دادیم.»


بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره شرایط اینروزهای این تیم و انتقادهایی که از پرسپولیس و برانکو می شود گفت:« ببینید شرایط پرسپولیس اینروزها طبیعی است. این تیم با مشکل مصدومیت مهره های اصلی تیمش روبرو است ضمن این بازیکنان تازه ای که آمدند هنوز به هماهنگی کامل نرسیدند. الان پرسپولیس به این دلایل آن ثبات و طراوت نیم فصل اول را ندارد. البته بدنسازی این تیم در نیم فصل نیز باعث شده که بچه ها هنوز به آن هماهنگی و فوتبال روان نرسیدند اما من معتقدم که پرسپولیس در یکی دوبازی آینده بازهم به آن شرایط خوبش برمی گردد.»


رضایی اضافه کرد:« پرسپولیس بازی های سختی پیش رو دارد امیدوارم زودتر به شرایط خوبشان برگردند و فکر می کنم این اتفاق برای تیم بیفتد و در بازی های آینده به اوج برسد.» او درباره  انتقادهایی که از پرسپولیس و برانکو هم می شود افزود:« این انتظارات است که انتقادها را به وجود آورده و شاید چون در این سه بازی اخیر انتظارها و توقعات بالایی که وجود دارد برآورده نشده انتقاد می شود اما همانطور که گفتم پرسپولیس در بازی های آینده بهتر و بهتر شده و به همان تیم منسجم و مقتدر بدل می شود.»
 
 

 

دیدگاه‌ها