کد خبر : 1594642 | 07 اسفند 1397 ساعت 14:44 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

با کسب فقط یک امتیاز؛

سرمربی استقلال خوزستان استعفا داد

کریم بوستانی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از سمت خود استعفا داد.

سرمربی استقلال خوزستان استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، کریم بوستانی در میانه های فصل و پس از جدایی داریوش یزدی هدایت قهرمان لیگ پانزدهم را عهده دار شد و در نیم فصل دوم بود که به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.


استقلال خوزستان تحت هدایت این مربی تیمی سرسخت برای حریفان بود اما کسب سه شکست برابر تیم های ماشین سازی، پدیده و پرسپولیس و تساوی در دربی خوزستان برابر صنعت نفت آبادان سبب شد تا بوستانی تصمیم به قطع همکاری با باشگاه بگیرد و استعفای خود را اعلام کرد؛ استعفایی که توسط مدیران باشگاه استقلال خوزستان پذیرفته شد و از دیدار بعدی این تیم که برابر سپیدرود خواهد بود، کریم قنبری که دستیار اول بوستانی بود، هدایت فنی استقلال خوزستان را عهده دار شد.


استقلال خوزستان که قهرمان غیرمنتظره فوتبال ایران در لیگ پانزدهم بود، پس از این قهرمانی با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم کرده و در این فصل همین مشکلات و بدهی سبب کسر 6 امتیاز از تیم شد تا همه کارشناسان فوتبالی از این تیم به عنوان اولین تیمی که سقوطش به دسته پایین تر محتمل است، نام ببرند.


نکته جالب توجه اما اینکه استقلال خوزستان علیرغم نمایش های خوبی که داشت، در دوران حضور بوستانی به عنوان سرمربی موقت و سرمربی تیم، تنها موفق به کسب یک امتیاز شد تا در نهایت از هدایت تیم کنار برود.

 

خبرنگار: محمد جواد حجتی

دیدگاه‌ها