کد خبر : 1594662 | 07 اسفند 1397 ساعت 16:32 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

شرایطمان خیلی بهتر از قبل شده؛

مومنی: پدیده را باید با روش ماشین سازی ببریم

مهدی مومنی می گوید با حضور حسین فرکی همه بازیکنان پیکان حس فیکس بودن پیدا کرده اند.

مومنی: پدیده را باید با روش ماشین سازی ببریم

مهدی مومنی هافبک مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران در مورد پیروزی ارزشمند برابر تیم فوتبال ماشین سازی در تبریز که به روند هشت شکست پیاپی این تیم خاتمه داد، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت:  از زمانی که آقای فرکی به تیم وارد شدند، شرایط روحی و روانی ما بسیار بهتر شده است؛ در زمان آقای جلالی باخت های زیادی پشت سر هم داشتیم.


وی در مورد شروع بدی که با پیکان در شروع نیم فصل دوم داشتند و اینکه از استقلال تهران تیم سابق مهدی مومنی چهار گل خوردند، توضیح داد: انتظار باخت در بازی اول را نداشتیم  و پنالتی هم اگر گرفته می شد، آن بازی را می باختیم. بازی با سپاهان هم خوب بودیم و هماهنگی خوبی بین بچه ها بود و علیرغم اینکه بازی را باختیم، خیلی خوب این تیم را تحت فشار قرار دادیم. در بازی با ماشین سازی برای اولین بار بعد از 9 بازی گل نخوردیم. در نیمه اول گل نخوردیم و گل هم زده بودیم. ضمن اینکه در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و تسلط کامل داشتیم ولی در نیمه دوم طبیعی بود که آن ها در خانه برای گل زدن جلو بیایند و برای زدن گل مساوی تلاش کنند.


مومنی با انتقاد از 5 دقیقه وقت تلف شده ای که داور در دیدار برابر ماشین سازی اعلام کرد، اضافه کرد: 5 دقیقه وقت اضافه نمی دانم برای چه بود؛ نهایتا داور باید سه دقیقه وقت تلف شده می گرفت. به هر حال با تلاش بچه ها و درخشش گلرمان و کادر فنی توانستیم ببریم و آماده می شویم برای بازی با پدیده.

 

وی در مورد دیدار برابر پدیده اضافه کرد: پدیده تیم خوب و باانگیزه ای است ولی شرایط تیم ما هم بهتر شده. در زمین باید بجنگیم. از تک موقعیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.


مومنی در پاسخ به این سوال که امید به پیروزی مقابل پدیده در اردوی پیکان وجود دارد یا خیر، بیان کرد: ما در دقایق اول بازی گل می خوردیم که باعث می شد شکست بخوریم. در بازی با ماشین سازی هم قسم شدیم که گل نخوریم و گل بزنیم. در هر بازی گل که می خوردیم نمی توانستیم دیگر جبران کنیم. استارت بازی خوب بود و تلاش بچه ها بود که گل نخوریم و توانستیم گل بزنیم. اگر بتوانیم مقابل پدیده هم همین روش را با موفقیت پیاده کنیم، می توانیم موفق شویم. بازی با پدیده بسیار سخت است و نباید اشتباه کنیم.


بازیکن سابق استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می تواند با یک پیروزی به روند موفقیت بازگردد، عنوان کرد: از لحاظ روحی روانی شرایط خیلی بهتر شده؛ ما در هر پستی دو سه بازیکن داریم و آقای فرکی شرایطی ایجاد کرده که همه حس فیکس بودن دارند. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بتوانیم سه امتیاز دیگر در بازی با پدیده بگیریم و از ته جدول جدا شویم.

دیدگاه‌ها