کد خبر : 1594787 | 08 اسفند 1397 ساعت 10:16 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

فشار روی پائولو سرجیو زیاد است

هخامنش: برابر پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

مدافع گلزن نفت آبادان از امیدواری و انگیزه تیمش برای نمایش موفق در تهران و برابر پرسپولیس خبر می‌دهد و امیدوار است با کسب امتیاز آزادی را ترک کنند.

هخامنش: برابر پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، وفا هخامنش، مدافع نفت آبادان که در دیدار این هفته نمایش موفقی از خود به جا گذاشت و موفق به ثبت تک گل تیمش نیز برابر استقلال خوزستان شد، در خصوص تساوی برابر قعرنشین جدول گفت: ما باید گل می‌زدیم که خدا را شکر در نیمه دوم روی سانتر میلاد جهانی موفق شدم گل بزنم. بعد از گل فشار استقلال بیشتر شد؛ حتی در صحنه پنالتی من نفهمیدم آقای کرمانشاهی و 3 کمک داور این بازی چطور پنالتی گرفتند. من جلوتر از مهاجم حریف بودم و او دست من را کشید و من را روی خودش انداخت و من در تماس با آقای کرمانشاهی هم  گفتم چطور این توپ را پنالتی گرفتید که گفتند داور کنار دروازه این پنالتی را تشخیص داد! در حالی که داور کنار دروازه از آقای کرمانشاهی به صحنه مسلط‌‌ تر بود و این کمک‌های پشت دروازه به نظرم واقعا تاثیری ندارند و در این صحنه واضح که در چند قدمی‌اش بود اشتباه کرد.


وی با اشاره به مشکلاتی که طی فصل جاری از سمت داوری علیه نفت آبادان صورت گرفته گفت: ما در خیلی از بازی‌ها از داوری ضرر کردیم و حدود 7-8 امتیاز به علت اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر این امتیازات را می‌گرفتیم الان جایگاه به مراتب بهتری در جدول داشتیم و وضعیت خیلی بهتر می‌شد و فشارها روی ما خیلی کمتر می‌شد.


مدافع نفت آبادان درباره سرمربی پرتغالی تیمش نیز اینطور توضیح می‌دهد: آقای سرجیو از نظر فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است و همه بچه‌های تیم چه آن‌هایی که بازی می‌کنند و چه آن‌هایی که بازی نمی‌کنند ایشان را دوست دارند و برای او احترام خاصی  قائل‌اند ولی متاسفانه امسال نتایج طوری شده که باب میل مردم آبادان نیست و با این نتایج روی تیم و آقای سرجیو زیاد است اما به واقع بضاعت تیم ما همین است و ما نمی‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم.


وی درباره مشکلاتی مالی این تیم نیز گفت: تا آنجایی که به ما قول داده بودن اقساط قرارداد ما را پرداخت کردند اما قسط دوم فعلا پرداخت نشده که به نظر می‌آید باشگاه یک مقدار پول نزد منطقه آزاد دارد که هنوز پرداخت نشده و در صورت پرداخت قول‌های مساعد به ما داده اند و مشکلات به امید خدا برطرف می‌شود و زیاد در تنگنای مالی نیستیم.


هخامنش درباره دو مهاجم خارجی تیمش نیز گفت: این بازیکنان هر چه در توان داشتند گذاشتند ولی بالوتلی الان تحت فشار است که چرا گل نمی‌زند در حالی که پستش مهاجم نوک نیست و در کار‌های دفاعی خیلی کمک می‌کند. خراب کردن چند موقعیت باعث شده فشارها روی او زیاد شود، وینیسوس هم هافبک خوبی است و با اجرای دستورات مربی در زمین توانسته کمک زیادی به تیم ما بکند ولی مردم یک مقدار روی این بازیکنان حساس شده اند اما این بازیکنان هر چه مربی می‌خواهد را انجام می‌دهند.


مدافع نفت آبادان درباره تقابل با پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه خطرناک است به خصوص در این بازی که میزبان است و می‌خواهد از کورس قهرمانی جا نماند فشار زیادی را روی دروازه ما خواهد آورد اما ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای این سه امتیاز که خیلی هم به آن نیاز داریم خواهیم جنگید و این مسابقه برای هیچ یک از دو تیم آسان نخواهد بود. می‌خواستم از هواداران درخواست کنم در نیم فصل دوم حمایت از تیم بیشتر و بیشتر شود تا بتوانیم به رتبه دلخواه برسیم.

دیدگاه‌ها