کد خبر : 1594836 | 08 اسفند 1397 ساعت 13:04 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس: عملکرد لوپتگی در رئال بسیار خوب بود!

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، خولن لوپتگی را در روزهای حضور در این تیم بدشانس توصیف کرد.

تونی کروس: عملکرد لوپتگی در رئال بسیار خوب بود!


به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس همچنین در مورد جو و فضای ال کلاسیکو صحبت کرده و این مسابقه را یک بازی منحصر به فرد برای همه بازیکنان دو تیم دانست.

 

تونی کروس در مورد دوران حضور لوپتگی گفت: "فصل خیلی سختی بود، زیرا ما در فصول گذشته بسیار موفق بودیم اما بسیاری از بازیکنان در جام جهانی حضور داشتند و لوپتگی نیز شرایط دشواری پیش از حضور در تیم داشت.

 

1385731

 

عملکرد لوپتگی بسیار خوب بود اما بدشانسی گریبان وی را گرفت و در رئال مادرید عدم نتیجه گیری برای باشگاه قابل قبول نیست. اما ما در ماه های گذشته پیشرفت کرده ایم و حالا فرصتی برای مبارزه با برای قهرمانی وجود دارد و این یک نشانه خوب است."

 

ال کلاسیکو در برنابئو: "من چهار سال و نیم تجربه حضور در این دیدار را داشته و بازی های زیادی انجام داده ام. جو ال کلاسیکو ویژه است و شما حتی می توانید این موضوع را در روزهای قبل در تمرینات متوجه شوید.

 

هیجان به اوج می رسد و دو تا از بهترین تیم های جهان با یکدیگر روبرو می شوند. در رختکن هم احساس می کنید این یک بازی منحصر به فرد برای همه بازیکنان است. بارها دیدارهای پرهیجانی بین این تیم دو تیم برگزار شده و دفاع کردن برابر بارسا دشوار است زیرا آنها بازیکنان باکیفیتی در هر پست دارند."

دیدگاه‌ها