کد خبر : 1594905 | 08 اسفند 1397 ساعت 18:19 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

چلسی _ تاتنهام؛ شام آخر یک ایتالیایی؟

چلسی پس از باخت مقابل سیتی در بازی قبل باید به سرعت ریکاوری کرده و به بازی بعد که برابر تاتنهام است،فکر کند.

چلسی _ تاتنهام؛ شام آخر یک ایتالیایی؟

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها،در بازی برابر سیتیزن ها خوب ظاهر شدند ولی در ضربات مرگبار پنالتی باختند. نکته جالب آن بازی کپا بود. در دقایق پایانی کادر فنی می خواستند که او را تعویض کنند اما او به حرف کادر فنی گوش نکرد. پس از آن بازی بدون کپا در ترکیب زیر سوال رفته است.در نهایت کپا با یکدندگی در دروازه ایستاد اما در ضربات پنالتی باخت. اگر آن بازی را فراموش کنیم،یک بازی سخت دیگر در انتظار آبی ها است که ارزش های خود را به نمایش بگذارند. آن بازی فرا رسیده،چلسی_تاتنهام. 


در سه بازی قبل در این فصل، سهم آبی ها یک برد و دوباخت بوده  است که آخرین برد آن ها مربوط به بازی در استمفورد بریج است.
در این مقاله ترکیب های احتمالی چلسی برابر اسپرز را بررسی خواهیم کرد. 

 

 

1385090

 


1.کپا در دروازه


مهم ترین نکته این بازی این است که ،آیا پس از آن بازی همچنان کپا سنگربان تیم چلسی است یا خیر؟ بسیار درباره این موضوع بحث شده است اما به نظر می رسد که ساری می خواهد با تمام قدرت در این بازی ظاهر شود پس،کپا در دروازه خواهد ایستاد. همچنین به احتمال زیاد ساری با همان دفاع های خود در بازی برابر سیتی بازی خواهد کرد و دوباره امرسون به جای آلونسو در بازی خواهد بود. امرسون در بازی با سیتی هم عملکرد قابل قبولی ارائه داد. در خط میانی هم احتمالا رابین لوفتوس چیک یا متئو کواچیچ جای بارکلی را در ترکیب خواهند گرفت و فرصت بازی کردن این بار به راس بارکلی نخواهد رسید. در خط حمله هم دوباره شاهد حضور ایگوایین و هازارد  و ویلیان خواهیم بود.
ترکیب احتمالی: کپا،لوییز،ازپلیکوئتا،امرسون،رودیگر، کانته،جورجینیو،کواچیچ،ایگوایین،هازارد و ویلیان
در طرف دیگر اسپرز با وجود باخت هفته قبل برابر برنلی احتمالا دوباره با ترکیبی شبیه به ترکیب آن بازی، بازی خواهند کرد. 
انتظار می رود که در پست هافبک چپ، دنی روز  بازی کند.تریپیر در پست هافبک راست و احتمالا فرتونگن،سانچز و آلدرویرلد در دفاع حضور خواهند داشت. در جلوتر انتظار می رود که وینکس و سیسوکو توپ بزنند.  اما در خط حمله ترسناک تاتنهام،به احتمال زیاد شاهد حضور کین،سون و اریکسن خواهیم بود.
ترکیب احتمالی تاتنهام: لوریس،سانچز،آلدرویرلد، فرتونگن،تریپیر،روز،سیسوکو،وینکس،اریکسن،سون و کین.

 

 

1384821

 


2.رابین لوفتوس چیک بازی می کند


یکی از ویژگی های بازی چلسی مقابل سیتی،حضور خوب رابین لوفتوس چیک در زمین بود.
لوفتوس چیک که از نیمکت به  زمین امد، یک پاس کلیدی خوب فرستاد که متاسفانه ادن هازارد بلژیکی در موقعیت خوب قرار نگرفت و نتوانست از توپ استفاده کند.
اکسپرس قبول دارد که عملکرد او خوب بوده و به احتمال زیاد در برابر تاتنهام به جای کواچیچ و بارکلی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. 
هم چنین اکسپرس چنین پیش بینی می کند که پدرو به جای ویلیان در ترکیب قرار خواهد گرفت. 

 


3.امرسون بازی خواهد کرد


آلونسو در یک بحران واقعی قرار دارد موج انتقادات وقتی به سمت او روانه شد که چلسی 6 بر 0 از سیتیزن ها باخت. به خاطر عملکرد نامطلوب او جلوی سیتیزن ها ساری ترجیح داد که او را نیمکت نشین کند. حال این امرسون است که در سمت چپ،آرامش را با خود به تیم برگردانده است. این بازی هم یک امتحان بزرگ برای امرسون برزیلی است که توانایی های خود را به رخ بقیه بکشد. 
تایمز هم پیش بینی می کند که او در سمت چپ آبی ها توپ بزند. همچنین،تایمز پیش بینی کرده است که کواچیچ با کانته و جورجینیو در خط میانی حضور داشته باشد.
ترکیب دو تیم به انتخاب تایمز
چلسی:کپا،امرسون،رودیگر،لوییز،ازپلیکوئتا،جورجینیو،کواچیچ،کانته،هازارد،ایگوایین و 
ویلیان.
تاتنهام: لوریس،آلدرویرلد،فرتونگن،سانچز،اوریه،
سیسوکو،وینکس،روز،اریکسن،کین و سون.

 

 

1378675

 

 

4.ایگواین در ترکیب اصلی است


ساری در نقل و انتقالات،بسیار به دنبال یک مهاجم تمام کننده خوب می گشت که در نهایت به هدفش رسید و ایگواین به چلسی پیوست. این مهاجم آرژانتینی در شروع کار خود،با دو گل،هوادارن را شگفت زده کرد و ثابت کرد که با استفاده از تجربه خود می تواند که به راحتی با شرایط لیگ،کنار بیاید. اگر در بازی امروز که در استادیوم ومبلی است،خبری از ایگواین در ترکیب اصلی نباشد، یک سوپرایز خواهد بود. 
در هفته های قبل،ادن هازارد در نقش شماره 9 ظاهر می شد اما در حقیقت او یک  شماره 9 یا مهاجم نوک نیست بلکه او یک وینگر است و باید در زمین و در پست اصلی خود آزاد باشد تا بدرخشد. در این بازی انتظار می رود که هازارد در پست اصلی خود مستقر شود و ایگواین در نقش یک شماره 9 با تجربه قرار گیرد.

 

 

1385840

 


منبع: اسکواکا 


ترجمه: امیررضا ایمانی

دیدگاه‌ها