کد خبر : 1594913 | 08 اسفند 1397 ساعت 18:46 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا باید قربانی تغییر برنامه ها شویم ؟

الهامی: آقای فتاحی این بار کناره گیری می‌کنیم

مربی پدیده مشهد با اعتراض به تغییرات احتمالی برنامه لیگ برتر تهدید به کناره گیری از مسابقات کرده است.

الهامی: آقای فتاحی این بار کناره گیری می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدید مشهد در آخرین دیدار خود مقابل سپیدرود رشت در هفته نوزدهم  موفق شد با اجرای یک نمایش قابل قبول مقابل تیم بحران زده سپپدرود رشت با دو گل به برتری برسد .

 

پدیده حالا با این برد و تساوی تیم فوتبال پرسپولیس صرفا با تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول رده  بندی جای گرفت این در شرایطی است که کمتر کسی از ابتدای لیگ چنین رتبه ای را برای این تیم می توانست متصور شود .


اخیرا سازمان لیگ در فکر این است که با تغییر برنامه  لیگ برتر  شایددر تاریخ   5 فروردین بازی های لیگ برتر را پیگیری کند و این موضوع با توجه به اینکه بازی های تیم امید در این تاریخ برگزار می شود با واکنش پدیده ای ها همراه شد. ساکت الهامی مربی تیم فوتبال پدیده در این باره گفت:« مگر می شود برنامه ای که سال گذشته به تصویب همه رسیده است  دوباره دستخوش تغییرات شود . ما به چه گناهی همیشه باید  قربانی تغییرات برنامه ریزی غلط لیگ شویم .»


وی در ادامه افزود:« مگر یادتان رفته است که بازی تیم ما در هفته پنجم مقابل استقلال را به چه زمانی موکول کردند و ما باید چند بار تاوان اشتباهات سازمان لیگ را پس بدهیم .انصافا چرا باید بین تیم های بزرگ و ما که در مشهد هستیم تفاوتی قائل شوند و این در حالی است که ما مثل بسیاری از تیم ها اهل اعتراض و صدور بیانیه نیستیم. چرا سعید فتاحی باید ازآقای  فتحی حرف شنوی داشته باشد در حالی که همه می دانند که تیم ما با چه مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد.»


وی  همچنین در حمایت از تیم امید افزود:« برای باشگاه ما اولویت اول و آخر تیم امید است و به هیچ وجه از موضع خودش پایین نمی آید. من همین جا اعلام می کنم در صورتی که این برنامه تغییری در آن ایجاد نشود ما از ادامه لیگ کناره گیری خواهیم کرد و تن به این همه تبعیض نمی دهیم .»


وی درباره بازی مقابل پیکان گفت:« ما برای این تیم ارزش بسیار زیادی قائل هستیم خصوصا برای اقای فرکی و امیدواریم بتوانیم در برابر این تیم بازی زیبایی را ارائه دهیم.»

 

دیدگاه‌ها