کد خبر : 1594971 | 08 اسفند 1397 ساعت 22:38 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد الشحانیه با تاثیرگذاری رضاییان

مدافع راست ایرانی الشحانیه روی یکی از گل‌های برتری تیمش مقابل الریان تاثیرگذار ظاهر شد.

برد الشحانیه با تاثیرگذاری رضاییان

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الشحانیه که برای هفتمین بازی متوالی نیم‌فصل دوم رامین رضاییان را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۴۰ امشب در استادیوم بزرگ حمد میزبان تیم رده چهارمی الریان بود.

 

رامین رضاییان که بعد از پیوستن به الشحانیه قطر یک گل برابر الدحیل به ثمر رسانده و روی دو گل تاثیر گذاشت، امشب نیز همانند هفته قبل برابر العربی، با ارسال خود زمینه‌ساز یکی از گل‌های تیمش برابر الشحانیه شد.

الشحانیه در دقیقه ۶ دیدار امشب برابر الریان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت فنی و محکم رامین رضاییان از جناح چپ زمین را فهد یونس باکر نتوانست دفع کند تا ریبین غریب سولاقا، ملی پوش عراقی الشحانیه گل اول این تیم را به ثمر رساند.

 

یاران رضاییان که در چهار مسابقه اخیرشان دو تساوی برابر الخور و قطر اس. سی و دو شکست مقابل السد و العربی داشتند، امشب نمایش خوبی در دیدار با الریان، یکی از سه نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کردند و توانستند دو گل دیگر توسط سلطان الکواری و سعد حسین به ثمر رساندند تا بعد از پنج هفته ناکامی دوباره به برتری دست یابند.

الشحانیه که در دیدار امشب رامین رضاییان را ۸۱ دقیقه در ترکیب داشت، به پیروزی پُر گل ۳ بر صفر خانگی مقابل الریان دست پیدا کرد تا ۲۰ امتیازی شده و بالاتر از الغرافه در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها