کد خبر : 1594979 | 09 اسفند 1397 ساعت 01:06 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 5-1 بورنموث

پیروزی پرگل خانگی آرسنال مقابل بورنموث

آرسنال با درخشش اوزیل و مخیتاریان موفق شد بورنموث را با نتیجه 5-1 شکست داده و رتبه چهارمی خود را حفظ کند.

پیروزی پرگل خانگی آرسنال مقابل بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال چند روز پیش با شکست 2-0 ساوتهمپتون توانست از تساوی منچستر برابر لیورپول نهایت استفاده را ببرد و بار دیگر به رده چهارم برگردد.

توپچی ها در ادامه روند رو به رشدشان امروز میزبان تیم رده دوازدهمی بورنموث هستند. بورنموث در آخرین بازی خود برابر وولوز به یک تساوی خانگی دست یافت و قطعا کسب یک امتیاز در امیریتس برایش بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

 

1385929

 

 

آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. اولین موقعیت جدی بازی را نیز توپچی ها دقیقه 4 خلق کردند و همان نیز به گل تبدیل شد. مسوت اوزیل روی پاس زیبای کولاسیناچ و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا توپ را به تور دروازه رساند تا آرسنال خیلی زود پیش بیفتد.

 

دقیقه هشت بازی، پاس کولاسیناچ درون محوطه جریمه به مخیتاریان رسید و او هم با یک چرخش و شوت نه چندان محکم پای چپ، دروازه بورنموث را تهدید کرد اما توپ با پای گلر راهی کرنر شد تا خطر از بیخ گوش میهمان عبور کند.

 

 

1385927

 

 

دقیقه 16 بورنموث اولین موقعیت خود را به دست آورد. پاس خوب آیب به کینگ، او را در موقعیت گلزنی قرار داد. شوت اول بلوکه شد و دومی از روی دروازه به اوت رفت.

 

آرسنال دقیقه 27 به گل دوم رسید. اوزیل در متن این گل هم قرار داشت و با یک پاس کوتاه درون محوطه جریمه، مخیتاریان را صاحب توپ کرد و او هم با یک بغل پا دروازه را برای بار دوم باز کرد.

 

دقیقه 30 بورنموث روی اشتباه عجیب گندوزی به گل رسید. گاسلینگ به راحتی توپ را از گندوزی گرفت و با یک پاس عرضی، موست را صاحب توپ کرد و او هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار 2-0 شود.

 

در دقایق باقیمانده توپی از خط دروازه ها گذر نکرد و نیمه اول 2-1 به سود میزبان به اتمام رسید.

 

 

1385930

 

 

آرسنال نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و پس از دو دقیقه به گل رسید. این بار ارسال از راست کوشیلنی را مخیتاریان با یک ضربه نه چندان محکم به تور دروازه رساند.

توپچی ها دقیقه 59 به چهارمین گل خود رسیدند. زننده این گل پیر امریک اوبامیانگ بود.

پاس عمقی مخیتاریان، اوبامیانگ را با گلر تک به تک کرد و او هم پس از جا گذاشتن او دروازه را باز کرد.

 

 

1385928

 

 

آرسنال دقیقه 78 به پنجمین گل خود هم دست یافت. زننده این گل لاکازت بود که از روی یک ضربه کاشته موفق به باز کردن دروازه بورنموث شد.

در نهایت این بازی با برتری 5-1 آرسنال به اتمام رسید و توپچی ها رتبه چهارمی خود را مستحکم تر کردند.

 

 

دیدگاه‌ها