کد خبر : 1595043 | 09 اسفند 1397 ساعت 11:02 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر امیدها؛ فولاد قهرمان شد نساجی دوم

تیم امید فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر امیدهای کشور در فصل ۹۸-۹۷ با پیروزی دو بر صفر مقابل مس رفسنجان به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش " ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار شد  علیرضا شهرویی در دقیقه  ۴۴ و دانیال شیرعالی در دقیقه ۵۵ برای فولاد گلزنی کردندبا این نتیجه فولاد خوزستان با ۴۲ امتیاز در جایگاه  نخست قرار گرفت. تیم نساجی مازندران با ۳۷ امتیاز و نفت اهواز با ۳۶ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.با توجه به اینکه تا هفته پایانی قهرمان این دوره مشخص نشده بود بازی های هفته بیست و دوم به طور همزمان برگزار شد. تیم های امید ملوان بندر انزلی و نفت آبادان در پایان این دوره به رقابت های لیگ دسته اول سقوط کردند.

 

گفتنی است هدایت تیم نساجی مازندران که در این رقابت ها به عنوان دومی دست یافت بر عهده صابر میرقربانی بود. هم چنین باید به این نکته اشاره کرد در لیگ برتر امیدهای کشور تیم های تهرانی حضور ندارند! آنها برای صرفه جویی در هزینه ترجیح می دهند در لیگ برتر امیدهای تهران حاضر شوند در حالی که حضور تیم های تهران می تواند سطح کیفی و جذابیت بازی ها را بیشتر کند.

 

و اما تیم فولاد خوزستان همواره یکی از باشگاه های بازیکن ساز کشور بوده. تیمی که دو قهرمانی در لیگ برتر کشور را در کارنامه دارد. یک بار بهمراه فرانچیچ و یک بار بهمراه حسین فرکی. این تیم به تازگی با بهره برداری از استادیوم اختصاصی خود و هم چنین بکارگیری افشین قطبی نشان داد برنامه های خوبی برای بازگشت به روزهای خوب دارد. ضمن اینکه قهرمانی تیم امید فولاد نشان داد افشین قطبی در آینده می تواند روی نیروهای بومی و تربیت شده باشگاه حساب بیشتری باز کند.

 

1385997

 

دیدگاه‌ها